Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Bra jobbat, spökplumpen!!

• Carmelina

Vårfräsch: du har bara misslyckats om du ger upp, så gör inte det... Alla kan ha några dåliga dagar, men några dåliga dagar sabbar inte en långsiktig viktnedgång!

• Carmelina

Har skött mig hela veckan, väntade mig i alla fall 6-7 hekto ner. Istället har jag gått upp 0,3 kg. Yl och böl! Misär! Suck! Inte så inspirerande inte.

• Carmelina

Iije: jag viktväktar också!
    Mängden points du får för motion är ju också beroende på vad du väger. Ju mer du väger desto fler motionspoints.
    Hur har det gått för dig den här veckan? Du var väl lite missnöjd förra veckan? Tänkte tipsa om att inte använda sig av duoval på kolhydraterna. Det funkar iaf för mig, annars kan jag få i mig nästan hur mycket pasta till exempel som helst.

• Carmelina

-1,6 den här veckan! Hurra! Så glad att jag höll ut den här veckan och inte slarvade när förra veckan gick så dåligt! Det enda dåliga med viktminskningen är att jag fick en point mindre att äta om dagen, men det kan jag nog leva med ;)

• Carmelina

Det skulle vara väldigt roligt att räkna ihop hur många kilo vi har gått ner tillsammans när de åtta veckorna är slut :)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor