Inlägg från: Carmelina |Visa alla inlägg
  • Carmelina

VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor

Iije: Tack! :)
    Precis som du själv säger så varierar det ju lite. Du har inte provat att mäta dig och göra det lite då och då för att se om det blir någon skillnad på måttbandet? Jag tycker att byxorna också är en bra måttstock då märks det ju ändå att du gått ner!

• Carmelina

Iije: ge inte upp! Du har ju inte så många kilon kvar och då går det ju lite trögare.

• Carmelina

Mammakalmar: jag tror att det är bra att äta regelbundet. Passa på att njuta av klippning och färgning :)
    Här blir det ingen promenad för det regnar och så sugen på att promenera är jag inte :)

• Carmelina

Nu har jag letat igenom hela köket och vi har ingen choklad. Bra men trist. Blev lite russin och mandlar istället.
    Maken har somnat och jg sitter och läser en typisk gottefälla för min del, jag blir så vansinnigt sugen. Tur att vi inte hade något. :)

• Carmelina

Mammakalmar: härligt att platån gav med sig! (Men väldigt tråkigt med er kattunge)

• Carmelina

En himmelsk drog: usch, det låter inte kul! Har du pratat med läkare? Annars kan väl shakes vara en bra idé ett tag för att få lite rejäla resultat. Man ska bara hålla det sen också. Men belöningen kan ju vara en god motivation, vilken bra svärmor!

• Carmelina

Frumamma: 80,5, eller? Huh, jag tror inte att jag vill ha någon som mäter fettprocent. Då är det ju ytterligare en sak att noja över :)

Svar på tråden VIKTUTMANING: Gå ned i vikt på 8 veckor