Fru Mamma skrev 2013-04-14 19:01:25 följande:
Jag längtar tills imorgon, att äta normal mat i lagom mängd... Helgen har vart KATASTROF och jag känner mig uppsvullen, törstig, jag ligger och har ont i magen på grund av allt gott jag stoppat i mig och jag ångrar nästan att jag lyckats förhandla mig till att få ha vågen framme en stund på måndagsmornarna, innan den försvinner igen, för jag vettesjutton om det är pepprande att ställa sig på det skrället imorgon, haha!
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, på grund av hur dåligt kroppen mår av mitt maratonätande i helgen.
Vi ska ut på en liten promenad nu om en stund, och efter den så är det dags för barnen och mig att sova, sen har jag planerat in en tvåtimmarspromenad direkt efter jag lämnat grabben på skolan imorgon, de 3 kommande veckorna har jag INGA ursäkter för att inte äta på ett bra sätt. Och nu har jag ingen ursäkt för att slippa komma ut och röra på mig lite varje dag heller. Jag MÅSTE se till att få tummen ur röven och faktiskt HÅLLA det här nu!
Ibland har man dåliga dagar, men med din inställning om att ta nya tag så kommer det gå kanon för dig...HEJA, HEJA, HEJA...jag håller på dig :)