Pergotime hur mår ni? 2013
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Tack alla! Hoppas att ni också snart får era efterlängtade plus!
Måste fråga är de någon av er som har kvar pergotime hemma? Vi vill ha ett syskon till sonen men då jag ej får ägglossning på egenmaskin och inom Skaraborg är de 2 år man ska försöka själv innan man går pergotime på nytt. Så söker om någon vänlig själ har kvar.
Jag,tror jag har.. Annars kan jag nog ha kvar på recept.. Men vågar du verkligen ta utan att följa upp med vul?.. Tänk om du blir överstimulerad..
Firran är de sant :) försökt skicka pm till dig utan att lyckas.
Har fått det ...
Hur går det för alla här??
Jag fick avbryta min fjärde puregonkur i november ,,,, börja med primolut i december men fick aldrig mens ! ....
Tog ett gravtest som visade plus och jag vart helt chockad .... Men i måndags va jag på vul och fick se ett tickande hjärta i v 9!!
Jag fick tyvärr missfall. Ett jobbigt sådant.
Det har tagit tid att bearbeta och är fortfarande tungt.
Vi fick vänta två mensperioder innan vi nu denna månad ätit pergo igen dubbeldos. Två månader till med pergo o sen blir det remiss till ivf.
Jag väntar just nu med bävan och spänning. På dag 30 idag. Ingen mens än. Innan har jag haft på dag 28 elr 29. Vågar dock inte testa än mensen kan lika gärna komma imorrn.
Har inga som helst symtom o förra gången kände jag massor innan. Kommer bli så besviken :/
Grattis till dig Firran!
Beklagar missfallet!! :(
Håller tummarna att du får ett plus igen nu...
Och man behöver inte ha symtom..
Jag fatta inte eller märkte fören vecka 8!!
Tack firran!!
Testade tidigt på morgonen idag
Och visst var det ett plus
Gravid 2-3 veckor
Vi är ofattbart glada