Pergotime hur mår ni? 2013
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Har ni fått biverkningar och hur känns det i kroppen?Vill gärna höra eran bakgrundshistoria och hur det går!=)
Ligger på 30 dagar i snitt, ja visst låter det tidigt!? Auja, bara att köra på nu för säkerhets skull!
Har aldrig hört någon speciell tid som är viktig och inte heller att man ska ta samma tid... Mamiama, ja det beror ju på hur man reagerar på tabletterna ... Jag fick nog alla biverkningar man kunde få så har mått skit av dom... Kännt mig som. 70 år med vallningar oxh yrsel ....
Är det nån som har koll på hur länge man får äta pergotime? Har fått utskrivet ett halvår tycker det är lite mkt... Är på 4 kuren, tror inte det kommer hjälpa mig med pergotime tyvärr:(
Vet inte, men jag fick utskrivet för 6 mån jag med....
Jag fick.bara äta tre kurer gav ingen äl så då sa han att det inte va nån mening.. Åt en enkel en.dubbel.och en trippel kur men ingen äl Nu på syskon försök har jag ätit två och det räckte så ska gå över på sprutor nu..
Jag fick 2 kurer, men bara en utskriven åt gången. Gör du vul mellan kurerna Villhabebis?
Har ni gått upp något i vikt av att äta Pergo? Tror nämligen jag gått upp lite, jeansen sitter en aningens tightare :P
Meijah
Jag har gått upp massor i vikt. :/
Brösten har också blivit större
Jag har ätit fem kurer. Två dubbeldos.
Fått utskrivet tre kurer åt gången