Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Hellluuuu bitcheeeeees!!

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-04-12 16:23:46 följande:
    HELLO HOW ARE YOU BITCH?
    Gooooooooood but nervous as fuckkckckc.

Fucking friday!!!! Skål
    Trailer trash TT skrev 2013-04-12 16:39:34 följande:
    Jag kommer snart att logga ut från fl och invänta några spelvänner och jag ska spöa skiten ur dom idag. Ska även bli packad och jävligt otrevlig.Bring it on bitches
    Ha kul! Vad ska ni gejma? Vi ser dig senare i "nu är jag full"-tråden då?  

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-04-12 16:56:23 följande:
    om nån undrar idag igen. Jag är sån här,lite speedad 23 timmar per dygn
    Du är så jäkla kul. Skulle vara himla roligt att se hur du är irl, men jag tror jag skulle vilja ha någon med mig att gömma mig bakom då...
  • Feltryck01

Sitter på pizzahak och är ett vrak
    Nytt jobb jag sökt men det känns som om jag är rökt!
    De sa att idag var dagen, då man skulle veta om man var antagen.
    Varför ringer de ej?! Det här är ju världens grej.

Äter min grillbiff och ser gla ut.

Fredagsdikt.

• Feltryck01

Så himla vacker dikt TT.. *torkar en tår*

Hrj chexet!!! Jag är trött. Förstår mig inte på sambon. Han tycker vi ska göra något kul tillsammans för han har tråkigt, eftersom det inte blev någon bio idag frågade jag om vi kunde titta på film. Jaaaaa jättebra! Tar en kvart sen sover han. Superkul!

• Feltryck01

Åååh historia! Jag önskar min man var intresserad av historia. Men, han kan ju inte vara bäst på allt

Ja när man har ungar lär man ju behöva vända om lite! När man är ung är det däremot nice, då orkar man festa hela natten!

• Feltryck01

Jag vill vara fjorton år igen och hänga på plattan!!! Jävlas med alla kristna fanatiker och bli fotade av japanska turister. Oh those fucking weird funny times.

• Feltryck01

Teller, oh ja. Knarkare, emos, fanatiskt kristna, indianer och japanska turister samlades på en och samma plats. Till och från kunde man också se en svensexa eller möhippa. Hände alltid någonting

• Feltryck01

Ja! Alltid galna i hela huvudet och skulle frälsa en! Love it
    Är det någon som vet vart indianerna håller hus nu? In i studion och spela in nytt material?

• Feltryck01
    Close Enough
    Apropå Honey Boo Boos mama...
Svar på tråden HANGAROUND