Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Gissar på att mitt klädpaket kommer imorgon dessutom!!!! Nu får det fan ta o bli sommar så man kan slänga på sig en klänning och ballerinas och gå ut. Nu längtar man på riktigt

• Feltryck01

Sitter och tittar på en tjej med fyra cm långa naglar. Kan inte sluta. Va fin hon är tatueringar och fishnetstockings!!

• Feltryck01

Saftis, samma här!! Vafan, är det något som händer när man kommer ur puberteten eller, förstörs naglarna automatiskt då? Kan inte ens få hälften så långa naglar som jag hade i högstadiet idag innan de börjar flisa sig..
    Hej Pennis!! Nääää tyvärr inte ;) på tunnelbanan, är påväg hem från en vän! Vad ska du göra ikväll, bli lite på lurven igen?

• Feltryck01

Och jag tyckte jag drack sällan! Dricker väl typ en gång varannan månad, vilket gör det så mycket roligare att vissa uppfattat mig som någon sorts helgalkis! i maj och februari blir det lite mer dock, för då fyller typ alla år :S

• Feltryck01

Nej men verkligen inte jag är superförsiktig med att inte dricka för mycket, eftersom vi har rätt så mycket alkoholmissbruk i släkten från båda hållen, då gällere att hålla sig i kragen serru!

• Feltryck01
    ArgaKillen skrev 2013-05-04 03:41:20 följande:

Ge dig ut på stan en kväll och utvärdera om det är värt att kämpa emot en rolig kväll istället!
    Äsch jag har roligt ändå!! Ikväll ska jag på middag och då blir det ingen alkohol serru Elller kanske en o en annan öl, men ingen fylla Nästa helg kanske... 
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Fick ärligt talat nyss skäll för att jag kallade kattplågaren i Högsbo för psykfall..... Obestämd

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Trailer trash TT skrev 2013-05-04 11:08:04 följande:
    Plågar man och dödar djur på det sättet så är man ju inte direkt frisk .
    Men right??
    Orcha skrev 2013-05-04 11:18:52 följande:

Vem?
    På ca ett och ett halvt år har 9 katter blivit mördade, plågade till döds i Högsbo, Göteborg, varav sju katter inom loppet av sju veckor... De har blivit snittade i buken, och på så sätt förblött, de har hittats i ägarnas trappuppgång, upphängda i träd och ihjälmisshandlade i soprum som är fulla av blod. En av katterna hade en postit-lapp på sig med en smiley ritad på sig??

Nu är GM iaf hos polisen och erkänt, han är bara sexton bast, fyller sjutton. Något måste ju vara jävligt fel där.

• Feltryck01
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 11:29:40 följande:
    God morgon. SA JAG !!!
    Godmorgon Anton!! Solig Fast jag har varit uppe några timmar!! Hur är läget? Hjärta
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2013-05-04 11:36:43 följande:
    Nämenvafan?

Nån borde ge honom metall-allergi...
    Obestämd Jag är lite mindre förlåtande. Jag tycker man kan ta av fingrarna på ungen. Med bedövning, förstås... Oskyldig Så kan han varken hålla i en kniv igen eller skriva brev till sina offers ägare.. Skrikandes
    Anton Chigurh skrev 2013-05-04 11:45:33 följande:
    Bättre än någonsin, Trycket, hoppas din dag blir strålande....Solig
    Super!! Jo men hittills verkar det fint, inte jättemycket sol, men ljust och varmt är det ändå! Blir en längre promenad idag Skrattande Hoppas din dag blir lika fin sötnos!! Solig

Svar på tråden HANGAROUND