HANGAROUND
Gissar på att mitt klädpaket kommer imorgon dessutom!!!! Nu får det fan ta o bli sommar så man kan slänga på sig en klänning och ballerinas och gå ut. Nu längtar man på riktigt
Gissar på att mitt klädpaket kommer imorgon dessutom!!!! Nu får det fan ta o bli sommar så man kan slänga på sig en klänning och ballerinas och gå ut. Nu längtar man på riktigt
Sitter och tittar på en tjej med fyra cm långa naglar. Kan inte sluta. Va fin hon är
tatueringar och fishnetstockings!!
Saftis, samma här!! Vafan, är det något som händer när man kommer ur puberteten eller, förstörs naglarna automatiskt då? Kan inte ens få hälften så långa naglar som jag hade i högstadiet idag innan de börjar flisa sig..
Hej Pennis!! Nääää tyvärr inte ;) på tunnelbanan, är påväg hem från en vän! Vad ska du göra ikväll, bli lite på lurven igen?
Och jag tyckte jag drack sällan! Dricker väl typ en gång varannan månad, vilket gör det så mycket roligare att vissa uppfattat mig som någon sorts helgalkis!
i maj och februari blir det lite mer dock, för då fyller typ alla år :S
Nej men verkligen inte
jag är superförsiktig med att inte dricka för mycket, eftersom vi har rätt så mycket alkoholmissbruk i släkten från båda hållen, då gällere att hålla sig i kragen serru!
Fick ärligt talat nyss skäll för att jag kallade kattplågaren i Högsbo för psykfall..... 
Fast jag har varit uppe några timmar!! Hur är läget?
Jag är lite mindre förlåtande. Jag tycker man kan ta av fingrarna på ungen. Med bedövning, förstås...
Så kan han varken hålla i en kniv igen eller skriva brev till sina offers ägare.. 

Hoppas din dag blir lika fin sötnos!!