Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

Orch jag ser inte bilden 

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Jag tror dig raring!!
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2013-04-23 22:27:19 följande:
    Fan, den där tror jag går på nåt starkare än frolic...
    Kanske Drömmer *fniss*

Liknar den lilla sötnosen jag kanske ska få ta hand om i några dagar. Så cute. {#emotions_dlg.flower} 
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2013-04-23 22:39:45 följande:

Kliva upp tidigt och traska i regn och snålblåst...been there...
    Iofs ingen större skillnad mot nu när jag tänker efter.
    Obestämd
    Lätt värt när man bara gör det typ fem dagar om året, och nu börjar ju våren titta fram, då känns det roligare! Glad
  • Feltryck01
    Orcha skrev 2013-04-23 23:02:18 följande:
    Mysigt med hårbollar, saknar min brumbjörn fortfarande efter 15 år...

Men nu är det dags för liten Orcha att sova.

Sov så gott tryckis, och ni andra!

Solig{#emotions_dlg.flower}Nalle
    Så är det, pälsbollarna bäddar sig en liten plats i våra hjärtan och lägger sig bekvämt ner, och där stannar de sen föralltid. Hjärta

Godnatt raring!! Sov gott och dröm fina drömmar Kyss{#emotions_dlg.flower}
  • Feltryck01

Låg och kramade ena hunden jag passar på morgonen, sen kom den andra, hoppade upp i mitt ansikte och slickade mig i ögat och näsan och sen började den jaga katten. Klockan var då sju på morgonen och jag hade sovit sex timmar... Mysigt...

• Feltryck01
    AngieT skrev 2013-04-25 10:38:51 följande:
    Inget förvånande med det egentligen. Några kom ju in och sket ut diarré över hela jävla stället.
    Jah den är borta, och forumvärden skrev i den allra sist och sa att om det kommer tillbaka några copycats kan vi inboxa henne direkt eller fortsätta anmäla för sånt är inte okej. Woop ^^
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-04-27 10:41:17 följande:

Ja, det kan ju bli för mycket av det goda, även om det är svårt att få för mycket saft.
    Saftis, jag måste erkänna en sak.. Jag har inte druckit saft på säkert fem år... Tyst
  • Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-04-27 10:43:52 följande:
    Du kanske får tillräckligt med saft här på fl av mig :D
    Anton Chigurh skrev 2013-04-27 11:03:58 följande:
    Mmm, jag vet en sorts SAFT man definitivt aldrig kan få för mycket av......Hjärta
    Mhm håller med Anton! Får inte nog av Saftis! Plus att du är här så sällan

• Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-04-27 11:35:40 följande:
    Köpte en ny kattleksak. Den höll i kanske 6 minuter.

Hahaaha! Wow känner igen det där! Allt med fjädrar äts upp här i lägenheten
Svar på tråden HANGAROUND