Inlägg från: Feltryck01 |Visa alla inlägg
  • Feltryck01

HANGAROUND

TT!! Skulle fan mörda den jäveln som rörde runt i mina saker, fanilj eller ej!!

• Feltryck01
    mycketsaft skrev 2013-04-28 03:21:47 följande:
    Kanske vore en idé att lägga in bilden med.. smartskaft.. kanske därför han inte vill...

Fan vad fin du är Saftis!! Hjärta Veersta pangbruden va! ;)
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

TT, jag är jätteglad för att du skickade! Nu har jag fått en klarare bild av dig och hur du är, jg gillar sånt. Respekterar dig raring, men en sak glömde du.. Det heter svärBITCH!!

puss

• Feltryck01

TT, har du hunnit somna? Kom mannen hem till dig?

Ang monster så var det jag, förlåt, jag satt utanför ditt fönster och beundrade dig.

• Feltryck01
    Orcha skrev 2013-04-29 19:42:02 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

Mår skitdåligt...varför tvingar jag mig att se sånt här?
    Varning till de känsliga. Inkl mig
    Kräks
    Jag tittade i en sekund ungefär. jag är likadan, jag "råkar" alltid titta på de där riktigt hemska filmerna, typ hundar som blir plågade och grejer, och PETA-grejs Sen börjar jag gråta och söker tröst hos sambon, och han ba "men vafan har du tittat på sån där skit igen?! Lägg av med det!"
    Orcha skrev 2013-04-29 20:48:39 följande:
    Det är ju "huvud"-saken...
    Ärume?, huvud... Skrattande *fnittaraerrear*

Hööhöööhöö!! Garvade faktiskt irl Drömmer Typiskt skämt jag hade kunnat dragit!

Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Feltryck01

Jag diggar Dada Life. Önskat dem i några timmar nu, sen kom några jävla främlingar o snodde datorn.. Gick nyss o jag paxa datorn, moaha!

Svar på tråden HANGAROUND