Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:47:41 följande:
    Jag gjorde en tatuering på halsen en gång,ganska stor text och det var ju riktigt illa. Hon tycker om jag nu ska göra så dumma saker som att pierca mig och tatuera mig ska jag göra det där det går att dölja. Jag sa sorry men jag tänker inte pierca klittan. Hon blev ganska arg då. Jag kan aldrig vara tyst
    hahaha, bra sagt :)
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:56:00 följande:
    Måste äta nått.Typ kakor
    jag har bakat muffins.. och kakor finns i kylen, plus att vi har kexchoklad hemma :D
  • mycketsaft

Jag vill oxå ha en present :(
    Vad läser du för serier TT? 

• mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-13 19:19:12 följande:
    Också väldigt bra
    Hade precis tänkt fråga om du inte vill ha en hög med spawn från typ 96-99 eller när det nu var Drömmer
    Vi rensar ut lite sånt som inte ryms, vi har även en till serie som sambon tänkte slänga, minns inte vad det var.. Det är i så fint skick så jag tycker inte att det bara ska kastas. Frågade på fb om ingen ville ha men fick inget svar. Ska eventuellt gå till en butik som köper och säljer begade serier..

Walking dead har jag bara första numret av, sen hade jag för lite pengar :(
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-13 20:00:23 följande:
    Synd att jag redan har dom. Prova och sälja dom.

Det känns lättare att skänka bort dem. Ska prova i nån sån där bortskänkesgrupp på fb med..
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-13 20:07:19 följande:
    Jag gillar fantomen också men det måsta vara dom gamla svart/vita,funkar med färg också

Finns ett nummer där fantomen mest har ångest och är depriemerad pga att han tror diana inte älskar honom längre. Han har sin trenchcout på sig hela tiden och är riktigt gnällig.Händer inte så mycket men jag tycker den är hysteriskt rolig. Tror det var ett jubileumsnummer

hahaha!!

Den andra serien är magnum.. 
  • mycketsaft

Är det bara jag som är populär och onördig? *kastar med håret*

• mycketsaft

Klämmer pomaskar på kattens haka. Det bara sprutar sörja åt alla håll.

• mycketsaft
    Gotlänning skrev 2013-06-13 20:32:23 följande:
    Pondus är bäst, alla kategorier... WM och Lindström är ok de med.

Håller med fullständigt! Läste mycket Pondus ett tag när jag var sjuk länge. (sambon har en rejäl hög) och wulfmorgenthaler har jag både kalendrar och serier med. Men wumo och the walking dead är det enda jag rår om själv. Allt annat är sambons. Och av hans har jag bara läst Pondus och MAD. Lindström är underbar!
  • mycketsaft
    AngieT skrev 2013-06-13 20:39:56 följande:
    På KATTEN??
    Haha, jepp ;) Hon är ju naken så hon har en masa pormaskar på hakan. Vi ska på utställning i helgen så hon måste ju vara snygg! Jag rengör det såklart men det räcker liksom inte, problemet är att de kan få sår och infektioner om det inte behandlas. Kallas för svarthaka, även pälsade katter kan få det. Som tur är så har jag en tålig katt, hon sitter kvar i mitt knä i princip vad jag än gör.. Har borstat tänderna nu på henne med ;)
Svar på tråden HANGAROUND