Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Gotlänning skrev 2013-06-13 20:50:14 följande:
    Pondus var klockren när den var utflippad på ett pyton sätt, "overkligt" tecknad men kors i jissenamn så rolig... sen/nu är den mer tecknarens reflektion över hur det är att bli trettio... klockren observation iofs som man kände igen sig i.

Lindström kan vara så underbart vulgär men ha en så bra poäng så allt är förlåtet, WM är en modern Larsson. 
    Var tvungen att scanna in och visa en av mina favoriter

• mycketsaft
    Gotlänning skrev 2013-06-13 21:04:25 följande:
    Sedär, från den gamla tiden när Jocke knullade ALLT som hade en puls, idag är det mer analyser från hans trut hur livet ser ut som allmän sopa, inte lika roligt.

Aaaanyway, skitbra serie, har du läst Rikshospitalet? Förbannat rolig den med.
    Har knapppt läst någon nyare pondus, men de få jag läst var inte alls lika bra.
    Jo, den brukar väl va med i pondustidningarna? Eller i alla fall de gamla..
  • mycketsaft

Nåväl, nu måste jag till jobbet och hjälpa små bäbisar till världen! God natt på er som får sova.

• mycketsaft

God morgon! Tipsade ett par om ett pojknamn i natt, ifall de skulle få en pojke. Kent-Jesus (kom tyvärr inte på det själv, stal från den här tråden www.familjeliv.se/Forum-4-252/m70185829-3.html). Pappan sa att de skulle fundera på saken ;) Tyvärr han ungen inte komma innan jag slutade.. 

• mycketsaft

Orcha skrev 2013-06-23 18:09:39 följande:

Welcome to Sweden.
    Here we have meatballs, älgar, lot of mosquitos north of dalälven, alvedon, and something called "pk".
    Very versatile country.

Now, "fika"! <---a swedish concept wich includes --->Kaffe
  • mycketsaft

Vi letar tapeter till sonens rum. Sambon hittade en tapet med flamingos och k-pistar...

• mycketsaft

svårt att se på den bilden.. här får ni en lite inzoomad..

• mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-06-23 19:25:25 följande:
    Flamingos och k-pistar! Coolaste kombon EVER!
    Jag trodde att flamingos var fredliga fåglar, men skenet bedrar! Kan ju tillägga att den inte var bland barntapeterna.
Svar på tråden HANGAROUND