Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

HANGAROUND

Jag blev pussad på en massa av okända män, och även klämd på brösten. Men vissa är det så synd om så man kan inte ens bli irriterad.

• mycketsaft
    ulfsas skrev 2013-06-27 14:21:30 följande:
    Gissar att du var på mässa. Av vad för sort då undrar vän av ordning när det går till på det viset? HujedamejFörvånad
    Festival.. Sambon stod bredvid och skrattade åt mina mesiga försök att komma undan utan att vara otrevlig.
  • mycketsaft
    Redaction skrev 2013-06-27 22:15:25 följande:
    skulle tro det är ok att vara otrevlig om man blir tafsad på, även på en festival
    Haha, ja såklart men jag vill inte såra andra människors känslor.
  • mycketsaft
    Redaction skrev 2013-06-27 22:18:48 följande:
    Du är snäll du! Men andra sårar väl rimligen dig eller?
    Just det där var inte så farligt, som sagt så blev jag inte ens irriterad då det handlade om så pass patetiska människor. Kanske har jag blivit avtrubbad av att jobba med dementa med..
  • mycketsaft
    Redaction skrev 2013-06-27 22:27:12 följande:
    OK, bra humör kan ju också medverka till högre toleransnivå (kanske). 
    Jo, det stämmer. Hade jag råkat sparka i tån i ett bordsben innan hade det nog inte slutat lika bra för dem.
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-07-01 16:43:40 följande:
    Varit och köpt nya converse. 4 par sabbade under festivalen.Slängde 2 par direkt där och 2 par har jag försökt tvätta
    4 par!? Var det så lerigt?
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-07-01 18:53:06 följande:
    Jupp regnade både Torsdag och Lördag. Hade lera överallt. Ramlade några gånger
    Att det alltid ska regna.. Jag är en sån där mes som hatar att bo i tält och vill kunna duscha när jag vill så sånt där är inget för mig. I så fall ska jag typ bo på hotell eller ha nära hem.
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-07-01 18:54:29 följande:

gosigt värre!
  • mycketsaft

Jag har roat mig med att göra en fejktatuering på stadsfesten här..

Svar på tråden HANGAROUND