HANGAROUND
why is it I barely have signal in my house but the fucking Taliban can upload videos from a cave in Afghanistan??
why is it I barely have signal in my house but the fucking Taliban can upload videos from a cave in Afghanistan??
Äter glass och väntar på att maken ska bli klar med vad han nu håller på med
Varit och tagit ett nattdopp.
Dagboken HOLA
Sista semesterdagen och jag har inte lyckats att vända dygnet rätt. Ska bli kul att gå upp klockan 5 i morgon eftersom jag då går och lägger mig.
Då var det dags igen att åka pendel med massa konstiga människor som tycker jag är konstig.
Jag har börjat packa min väska så jag inte glömmer viktiga saker i morgon. Vet inte om jag kommer ihåg hur man jobbar men det löser sig när jag kommer dit (i hope)
Sitter och äter skittles. Det är min frukost.
Måste få med mig maken och köpa en ny väska till mig. Han ska kolla på brum brum bilar som åker runt runt i 2 timmar.
Det regnade i går, i 5 minuter. skulle ha sprungit ut naken men det fick jag inte. Han är så pryd min man.
Nu ska jag dricka dubbel espresso och se om jag kanske kan öppna ögonen. För ni förstår att allt detta har jag skrivit med ögonen stängda.
ciao
Varit i skärholmen och köpt en ny väska
Nu slappa och hämta nån slags energi inför imorgon
Nu har jag gjort i ordning för natten. Jag har bäddat i källaren (enda svala stället) vi ska kolla film och bara mysa. Maken har gett sig fan på att jag ska sova inatt

vet ni va jag somnade för midnatt igår
Det värsta med att börja jobba igen efter semestern är att börja jobba igen
Jaha då har man klarat av denna dagen då. Pendelresenärerna luktade som vanligt