Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Mår inte så bra.. ni har säkert fatttat att jag är psykiskt störd men för att inte bara var a skämtsamma trailern så är det inte bra just nu. Har varit hos läkaren idag och dom har trixar lite med min medicin. Hoppas må bra snart. Känner mig bara som en looser som inte grejar livet

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-07-31 19:56:29 följande:
    Men?

Vill du ha en kram, en grogg eller...kan du tänka dig att krama mig lite under åskvädret?

All kärlek till dig, tt!

Kryper ner hos orcha och kramas. Behöver kramar.

Fan hatar det här
  • Trailer trash TT

Jag behöver sova verkligen. Dom tänkte skriva in mig idag men jag ville hem. Har fått extra dos s.ömnmedel.får se hur det blir i morrn.. kram alla

• Trailer trash TT

Sitter på öppenvården och dricker kaffe. .känns tryggt.. trött men det känns okej. . Tack för att ni finns

• Trailer trash TT

Sitter på öppenvården och dricker kaffe. .känns tryggt.. trött men det känns okej. . Tack för att ni finns

• Trailer trash TT

Väntar på att maken ska komma med min laddare pch mina lurar.har 12% batteri kvar

• Trailer trash TT

Har fått min laddare.mina hörlurar och fått min dos. Nu måste jag s.o.v.a godnatt

• Trailer trash TT

Lyssnar på panic at the disco och fallbout boy. Står nån i rummet och pratat så det är bäst jag svarar.god natt igen

• Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-08-01 21:17:46 följande:
    Ok bruden. Kom ihåg att förutom irl:arna så finns här ett sjysst jävla stöd i form av oss.

Lite back-up som bara finns när man behövs.

Håller du tummarna för mig på lördag när jag håller tal *blödig jävlar*?

Black Eyed Snakes ? Chicken Bone George

Håller alla tummar jag har. Jag kommer somna inom rn kort stund känns det som.

Tack igen