Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

är jag den enda i hela sverige som fortfarande köper skivor

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-07-30 18:46:17 följande:
    Min underbara TrailerHjärta......jag har tyvärr aldrig haft det oerhörda nöjet att skåda den främsta gruppen av dom alla, jag snackar förstås om Rammstein, det vet du, men för alla andra som följer denna tråden väljer jag att tala om att det är RAMMSTEIN jag hänvisar till här....så !!!

När jag nu kommer till skott, så att säga, och tar mig till en konsert inom lämpligt avstånd. Måste jag hålla på sådär då  ????????? 
    Ja du måste lära dig headbanga,det är ett måste särskilt på rammsteinSkål
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-07-30 18:52:55 följande:
    Får jag någon behållning av konserten då ???

Jag skall lyda dig, Trailer, var inte orolig, men jag bara undrar om jag kanske bör leja någon till att spela in konserten så jag efteråt vet vad det var jag såg och hörde. Eller borde sett och hört....eller ja, jag lär ju inte missa musiken, men jag har vissa farhågor vad gäller den visuella upplevelsen. 
    Ha alltid nån som spelar in konserter. Jag är alltid en sån som röjer längst fram så maken filmar alltid så jag kan se efteråt. Vissa saker missar man ju-D
  • Trailer trash TT

På lördag ska jag gå prideparaden med kompisar. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig eller inte ha på mig. Det lutar åt sjuksköterske klänning eller lack och piska

• Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-07-30 19:37:41 följande:
    Jag föreslår en kombo här, sjuksköterska klänning...med en riktigt rejäl niosvansad till det. Du kommer göra succé...
    Ah det tänkte jag inte påSkål
  • Trailer trash TT

Håller på att bråkar med mina jeans. Jag är så trött och har svårt att få i ena benet i jeansen. Gjorde en liten vurpa ..Vet inte hur jag ska klä mig idag. Räcker det med ett linne och en ziphood.
    Är så förbaskat avundsjuk på maken som får ligga kvar i sängen.
    Saknar barnen,vill att dom ska komma hem men dom vill vara hos farfar resten av veckan..

• Trailer trash TT

Frukost en stor kaffe och två alvedon. Snart redo för pendel. Igår var det 2 tiggare på pendeln och ena stod brevid mig bra länge och tjatade,som tur vad har jag hörlurar så jag inte hör Han gav upp i alla fall och jag slapp skrika fuck off

• Trailer trash TT

Mår inte så bra.. ni har säkert fatttat att jag är psykiskt störd men för att inte bara var a skämtsamma trailern så är det inte bra just nu. Har varit hos läkaren idag och dom har trixar lite med min medicin. Hoppas må bra snart. Känner mig bara som en looser som inte grejar livet