HANGAROUND
är jag den enda i hela sverige som fortfarande köper skivor
är jag den enda i hela sverige som fortfarande köper skivor
......jag har tyvärr aldrig haft det oerhörda nöjet att skåda den främsta gruppen av dom alla, jag snackar förstås om Rammstein, det vet du, men för alla andra som följer denna tråden väljer jag att tala om att det är RAMMSTEIN jag hänvisar till här....så !!!
På lördag ska jag gå prideparaden med kompisar. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig eller inte ha på mig. Det lutar åt sjuksköterske klänning eller lack och piska
Håller på att bråkar med mina jeans. Jag är så trött och har svårt att få i ena benet i jeansen. Gjorde en liten vurpa ..Vet inte hur jag ska klä mig idag. Räcker det med ett linne och en ziphood.
Är så förbaskat avundsjuk på maken som får ligga kvar i sängen.
Saknar barnen,vill att dom ska komma hem men dom vill vara hos farfar resten av veckan..
Frukost en stor kaffe och två alvedon. Snart redo för pendel. Igår var det 2 tiggare på pendeln och ena stod brevid mig bra länge och tjatade,som tur vad har jag hörlurar så jag inte hör
Han gav upp i alla fall och jag slapp skrika fuck off
jag gillar inte när folk tjatar
Ikväll ska jag besöka friskis och svettis och köra kettlebells en timme
Mår inte så bra.. ni har säkert fatttat att jag är psykiskt störd men för att inte bara var a skämtsamma trailern så är det inte bra just nu. Har varit hos läkaren idag och dom har trixar lite med min medicin. Hoppas må bra snart. Känner mig bara som en looser som inte grejar livet