Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Svärbitchen är inte längre välkommen hos oss. Maken pratade med henne idag och hon sa nått väldigt dumt om mig och maken sa att nu får det vara nog. Be om ursäkt eller dra åt helvete var hans ord. Hon tycker självklart hon har rätt att säga saker om mig och tycker inte hon har något att be om ursäkt för.

I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    MrsPenn skrev 2013-08-10 12:16:44 följande:
    Ajdå! . Tur att mitt internetbabbel får tillgodoses t o m i sängen tillsammans m karln. Tack gud för plattan! Ett par tips till dig TT: försök hitta Yogi Tea Jamaican Mocha, sett svart/blend te som doftar lite som kaffe, om du inte hittar den så pröva rött te - rooibos, eller för koffeinets skull kör med Lipton i påse som får dra fem min. Och så sätter ni på lite jazz fusion...
    Ska försöka hitta det. Tack för tipset . Måste vänja mig vid te,har inte druckit så mycket av det. Typ vid förkylning
  • Trailer trash TT

Idag ska vi åka iväg nånstans. Vi har inte kommit på var ännu. Planerna har ju blivit ändrade

• Trailer trash TT
    Frågetecknet1 skrev 2013-08-11 09:25:53 följande:
    Trailer trash TT, förlåt om jag verkar påflugen. Men har vi sett eller hörts förut någon gång? 
    det tror jag inte ,men vad vet jag
  • Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-08-11 12:35:00 följande:
    Off mot Gröna Lund och vänta in Tenacious DGlad 
    Skrikandes jag vill också
  • Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-08-11 19:30:30 följande:
    Det blev inget Det började spöregna lagom nog när jag och killen kom fram, så vi satte oss på O'learys och gick runt på Djurgården ett tag. När vi sen kom tillbaka vid halv 5... omöjligt att komma in. Kön var ända till Skansen och typ 200 meter till. Sen sa vakterna stopp...  Kom inte ens halvvägs. 

Dock blev jag skadeglad och fick verkligen hålla mig för skratt när vi kom tillbaka till Slussen. Folkmassan med fan-shirts var så taggade inför ikväll. Haha you came too late  

Tråkigt att ni inte fick se dom. Jag hat sett dom en gång och dom är så bra