HANGAROUND
Godmorgon.sitter en buss. Det är varmt och jag vill slå han som sitter brevid mig och stinket svett
Godmorgon.sitter en buss. Det är varmt och jag vill slå han som sitter brevid mig och stinket svett

bajs
Öppnade dörren,en försäljare utanför. Ja ba, i dont speak swedish i only speak japanes. Arigato
2 månader kvar till MSI på fryshuset
Kom ihåg för några år sedan när jag hade en bild på mig själv som avatar på fl. Lite utmanande och ja lättklädd .fick inbox att det kommit klagomål och jag var tvungen att byta bild. Nu när man kollar helkroppstråden så bara ok. Vad hände liksom hahaha
Jag har inte gjort nummer 2 idag. Bara så ni vet
Shit vilket fint väder det är.sitter ute och blandar färg. En dörr som ska målas. Maken är hos en kompis.barn hos farfar och badar pool.
Godmorgon dagboken
Nu dag nya bekymmer. Idag ska jag måla klart och kanske sedan sitta i solen en stund. Barnen har fått filmer så dom vill sitta inne och kolla film idag. Maken är lite grinig,tror han fått mens. Han blir så gnällig ibland.
I morgon är det Måndag igen. Vem i helvete var det som hittade på nått så dumt som Måndagar. Har typ 3 möten i morrn.
Svärbitchen har ringt femtioelvatusen gånger och bråkat med oss. Hon fattar inte. Be om ursäkt,bete dig som folk och sluta bitcha. Hur svårt är det att fatta.
Har inte headbangat i helgen så det måst jag ta igen i kväll. Headbanging i källaren klockan 18.00 alla är välkomna.Lite lättare förtäring typ kexchoklad.
swag