Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

mycketsaft skrev 2013-09-19 18:12:45 följande:
    Har du klarat dig eller kräks du med?

Jag har bara mått illa och sen inget mera. Övriga i familjen har alla kräkts i kapp hela natten. Såg ut som ett slagfält i morse när jag vaknade från min en timmes sömn.
    I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-09-19 18:15:25 följande:
    Till halloween, ska vi klä ut oss till mr och mrs Foster (Killing floor) eller Otis och Baby Firefly (house of a thousand corpses och devils rejects)? Tror ingen kommer att känna igen Otis och Baby, men hur kul är det att gå runt svettig i en gasmask hela kvällen? Eller de kanske inte blir så otrevligt?

Gasmasken definitivt
  • Trailer trash TT

Åker till jobbet i morrn.make och småfolket är hemma med honom. Måste komma till jobbet och få semester från hostor.öron.kräks.snor och annat.

I morrn ska jag nog köra olika strumpor. Svarta jeans supertight ebba grön tshirt och min skitsnygga mössa ja en skinjacka också. Slipper jag planera i morrn skor också dr martens

• Trailer trash TT

Åker till jobbet i morrn.make och småfolket är hemma med honom. Måste komma till jobbet och få semester från hostor.öron.kräks.snor och annat.

I morrn ska jag nog köra olika strumpor. Svarta jeans supertight ebba grön tshirt och min skitsnygga mössa ja en skinjacka också. Slipper jag planera i morrn skor också dr martens

• Trailer trash TT

Spelat till 4 i morse sen upp klockan 7. Idag är alla pigga utom jag. Ska åka till city gross och handla. Jag vill ha hemgjord pizza ikväll. Vegetarisk

• Trailer trash TT

Nu åker jag hem.är en värdelös lönearbetare idag.hade jag varit min chef hade jag sparkat mig själv

• Trailer trash TT

Chips till middag är väl inte fel. Innehåller potatis dill gräslök . Det är ju typ vegetariskt