HANGAROUND
Jag har bara mått illa och sen inget mera. Övriga i familjen har alla kräkts i kapp hela natten. Såg ut som ett slagfält i morse när jag vaknade från min en timmes sömn.
Åker till jobbet i morrn.make och småfolket är hemma med honom. Måste komma till jobbet och få semester från hostor.öron.kräks.snor och annat.
I morrn ska jag nog köra olika strumpor. Svarta jeans supertight ebba grön tshirt och min skitsnygga mössa ja en skinjacka också. Slipper jag planera i morrn skor också dr martens
Åker till jobbet i morrn.make och småfolket är hemma med honom. Måste komma till jobbet och få semester från hostor.öron.kräks.snor och annat.
I morrn ska jag nog köra olika strumpor. Svarta jeans supertight ebba grön tshirt och min skitsnygga mössa ja en skinjacka också. Slipper jag planera i morrn skor också dr martens
GTA V
Spelat till 4 i morse sen upp klockan 7. Idag är alla pigga utom jag. Ska åka till city gross och handla. Jag vill ha hemgjord pizza ikväll. Vegetarisk
Nu åker jag hem.är en värdelös lönearbetare idag.hade jag varit min chef hade jag sparkat mig själv
Chips till middag är väl inte fel. Innehåller potatis dill gräslök . Det är ju typ vegetariskt
Ätit gott.sitter och halvsover i soffan. Vill ha en red bull vodka
Pratar ni snusk i min tråd?
*slänger mig naken i hörnet*