Inlägg från: Trailer trash TT |Visa alla inlägg
  • Trailer trash TT

HANGAROUND

Tillie skrev 2013-09-08 16:46:56 följande:
    Kan inte du föra din bajsdagbok någon annanstans? 
    Man tycker ju det.
    I won't apologize for being different.
  • Trailer trash TT

Målat färdigt. Nu börjar det bli fint överallt. Headbangat en stund men slog skallen i bokhyllan och även ätit kexchoklad. Nu blir det vegoschnitzel och cous cous och nån hemgjord yougurtsås

• Trailer trash TT
    Tillie skrev 2013-09-08 19:52:30 följande:
    Så har man bråkat med morsan på telefon igen. Jag ville bara fråga henne en sak, så får jag världens utskällning. Hon börjar alltid skrika när hon "argumenterar" och när jag försöker förklara så skriker hon så jag fan nästan blir döv och blir tvungen att skrika tillbaka. Jag står inne på coop och ska handla och skäms ihjäl lika mycket som jag är irriterad på henne. Jag la på i örat eftersom hon är totalt oresonlig.

Killen tycker redan hon är dum i huvudet, jag måste hålla med honom om det. Jag orkar snart inte ha med henne att göra......och hon är den enda föräldern jag har kvar nu. 

Tack för den morsan! Tack för att du aldrig någonsin kan tänka dig att ens VILJA lyssna! Du säger att du bryr dig, att du ställer upp, men det gör du ju inte. Då borde du iaf kunna lyssna på din egen dotter. Du säger att jag ska höra av mig mer, men när jag väl gör det får jag alltid ångra mig. 

Du har svikit mig i hela mitt, har du glömt det? 

Fan va jobbigt. Tycker synd om dig.hoppas man aldrig blir en sån förälder. Hatar folk som skriker. Min svärmor skriker alla fula svärord på både finska och svenska hon kan.brukar bara stänga av mobilen
  • Trailer trash TT

[quote=71039326][quote-nick]Kajanallan skrev 2013-09-08 20:18:54 följande:[/quote-nick]

Blir go touchdown

Kan du inte leka nån annanstans

• Trailer trash TT

Nu sover alla som ska sova vid den här tiden. Blir nu goskalas i sängen med maken. Godnatt

• Trailer trash TT

God morgon

Väljer kläder för dagen. Undrar om det kommer bli jättevarmt. Drar i alla fall på mig svarta jeans,svart linne,svart hood och svarta converse.

Packar ner mina svarta solglasögon

Sminkar mig svart kajal

• Trailer trash TT

God morgon eller hello morning from hell

Fått menshevetet i natt,har ont i halsen och huvudvärk. Tjoooho

Fem i personalen är hemma sjuka,nån influensahistoria. Kommer typ sitta ensam på jobbet idag

• Trailer trash TT
    Gotlänning skrev 2013-09-10 06:22:55 följande:
    Ensam på jobbet?

Låter som en bra dag i mina öron, lugnt och skönt iaf, det sociala får sig dock en törn.... 
    Jo det är nog ganska skönt att lalla run t ensam på jobbet och jag pratar ändå inte så mycketGlad
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-09-10 10:28:19 följande:
    ...............chzygrin

Inte min Trailer för inte.Hjärta
    {#emotions_dlg.flower}