-
Man tycker ju det.Tillie skrev 2013-09-08 16:46:56 följande:Kan inte du föra din bajsdagbok någon annanstans? -
Målat färdigt. Nu börjar det bli fint överallt. Headbangat en stund men slog skallen i bokhyllan och även ätit kexchoklad. Nu blir det vegoschnitzel och cous cous och nån hemgjord yougurtsås
-
Tillie skrev 2013-09-08 19:52:30 följande:Så har man bråkat med morsan på telefon igen. Jag ville bara fråga henne en sak, så får jag världens utskällning. Hon börjar alltid skrika när hon "argumenterar" och när jag försöker förklara så skriker hon så jag fan nästan blir döv och blir tvungen att skrika tillbaka. Jag står inne på coop och ska handla och skäms ihjäl lika mycket som jag är irriterad på henne. Jag la på i örat eftersom hon är totalt oresonlig.
Killen tycker redan hon är dum i huvudet, jag måste hålla med honom om det. Jag orkar snart inte ha med henne att göra......och hon är den enda föräldern jag har kvar nu.
Tack för den morsan! Tack för att du aldrig någonsin kan tänka dig att ens VILJA lyssna! Du säger att du bryr dig, att du ställer upp, men det gör du ju inte. Då borde du iaf kunna lyssna på din egen dotter. Du säger att jag ska höra av mig mer, men när jag väl gör det får jag alltid ångra mig.
Du har svikit mig i hela mitt, har du glömt det?
Fan va jobbigt. Tycker synd om dig.hoppas man aldrig blir en sån förälder. Hatar folk som skriker. Min svärmor skriker alla fula svärord på både finska och svenska hon kan.brukar bara stänga av mobilen -
[quote=71039326][quote-nick]Kajanallan skrev 2013-09-08 20:18:54 följande:[/quote-nick]
Blir go touchdown
Kan du inte leka nån annanstans
-
Nu sover alla som ska sova vid den här tiden. Blir nu goskalas i sängen med maken. Godnatt
-
God morgon
Väljer kläder för dagen. Undrar om det kommer bli jättevarmt. Drar i alla fall på mig svarta jeans,svart linne,svart hood och svarta converse.
Packar ner mina svarta solglasögon
Sminkar mig svart kajal
-
God morgon eller hello morning from hell
Fått menshevetet i natt,har ont i halsen och huvudvärk. Tjoooho
Fem i personalen är hemma sjuka,nån influensahistoria. Kommer typ sitta ensam på jobbet idag
-
Jo det är nog ganska skönt att lalla run t ensam på jobbet och jag pratar ändå inte så mycketGotlänning skrev 2013-09-10 06:22:55 följande:Ensam på jobbet?
Låter som en bra dag i mina öron, lugnt och skönt iaf, det sociala får sig dock en törn....
-
Anton Chigurh skrev 2013-09-10 10:28:19 följande:...............
Inte min Trailer för inte.
-
Blev en blomma men skulle bli ett hjärta