• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Orcha

Löööv gräs!

Make love, not english quotes...
  • Feltryck01

Kändisar som har handlat av mig gick precis upp i två! Tihihihhiu. Höll i mig stenhårt för att inte behandla hen annorlunda så nu är jag ba helt slapp. Uh. Lunch snart..

• Kicki85
    Feltryck01 skrev 2013-06-09 14:08:27 följande:
    Kändisar som har handlat av mig gick precis upp i två! Tihihihhiu. Höll i mig stenhårt för att inte behandla hen annorlunda så nu är jag ba helt slapp. Uh. Lunch snart..

Måste kännas lite konstigt, typ som om det kommer en bekant och handlar.
  • The Riddler
    Trailer trash TT skrev 2013-06-09 14:10:39 följande:
    Konstigt väder..jaja vi har åtminstone iron maiden i högtalarna. Fikapause nummer 2 snart.
    AIRON MEIDEN!
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Feltryck01

Kicki, ja fast ändå inte.. Det liksom slår en när man står och tittar in i deras ögon. Hoppas bara de inte märker det

• Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-06-09 12:43:08 följande:

Det är så dom ska tas dom där ungdomarna!
    Jag hoppas, och tror, att du numera, som standardutrustning vid turer på stan, åkandes buss, tåg e likn, alltid har med dig baseballträ, tårgasspray samt en expanderbar batong tillverkad i fjäderstål, Saftis,Hjärta utifall att, liksom, om dom är lite slöa till att flytta på sig......eller käftar emot, då är det bra att du...hur skall jag säga.....make a statement.

Se det som ett tips....

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.