• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-10 17:17:06 följande:
    Egentligen var det 11 minuter men jag vill inte skrytaFlört
    Du är som mig i det fallet, Trailer, en av anledningarna till att jag Älskar dig....Hjärta

Hälsa till Doktorn från mig. Att han/hon skall var snäll vid dig, inte ge dig några otäcka sprutor med grumligt innehåll eller så...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Kicki85

Fan! Nu är det ett jävligt åskväder här igen Skrikandes och självklart är det blixten jag är rädd för Obestämd 

• Orcha
    Kicki85 skrev 2013-06-10 22:23:20 följande:
    Fan! Nu är det ett jävligt åskväder här igen Skrikandes och självklart är det blixten jag är rädd för Obestämd 

Syjjkekjamar!!! Med smöööj.
    Åkte in i väggen av hsgel å skit i 120 idag, såg inte ett dugg.
    Spännande värre!
    Make love, not english quotes...
  • Kicki85
    Orcha skrev 2013-06-10 22:26:25 följande:

Syjjkekjamar!!! Med smöööj.
    Åkte in i väggen av hsgel å skit i 120 idag, såg inte ett dugg.
    Spännande värre!
    Tack fina vän Hjärta
    Och du.... var rädd om dig på vägen. Orcha är mjuk och bilar är hårda {#emotions_dlg.flower}
  • Orcha
    Kicki85 skrev 2013-06-10 22:29:46 följande:
    Tack fina vän Hjärta
    Och du.... var rädd om dig på vägen. Orcha är mjuk och bilar är hårda {#emotions_dlg.flower}
    Tack sweetgirlienice...jag har tappat luft här (space).

Hjärta
  • Anton Chigurh
    Kicki85 skrev 2013-06-10 22:23:20 följande:
    Synd om dig, Kicki, att du är rädd, men det kanske är positivt, på nåt sätt, eftersom du, och alla andra, bör ha den största respekt för just blixten, det är enorma krafter som släpps lösa. Visste du förresten att åskknallen/mullret du hör beror på att luften trängs undan och expanderar av hettan ( ca 30 000 grader ) i en hastighet som överstiger ljudets flera gånger om, lite spännande, tycker jag, spänningen kan dessutom uppgå till 100 miljoner volt.

Ja, så nu vet du det. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Kicki85
    Anton Chigurh skrev 2013-06-10 22:37:03 följande:
    Synd om dig, Kicki, att du är rädd, men det kanske är positivt, på nåt sätt, eftersom du, och alla andra, bör ha den största respekt för just blixten, det är enorma krafter som släpps lösa. Visste du förresten att åskknallen/mullret du hör beror på att luften trängs undan och expanderar av hettan ( ca 30 000 grader ) i en hastighet som överstiger ljudets flera gånger om, lite spännande, tycker jag, spänningen kan dessutom uppgå till 100 miljoner volt.

Ja, så nu vet du det. 
    Tack Anton Solig Den detaljkollen hade jag absolut inte, men minns fragment av det där sen skoltiden.
  • Orcha
    Anton Chigurh skrev 2013-06-10 22:37:03 följande:

Ja, så nu vet du det. 

På nåt vis tryggt med dig här!

Hjärta
  • Kicki85
    Orcha skrev 2013-06-10 22:45:05 följande:

På nåt vis tryggt med dig här!

Hjärta
    Som en trygg famn att krypa upp i när världen där ute känns hård och brutal Hjärta