• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Petite Chérie
    HMD skrev 2013-06-12 13:23:33 följande:
    Angie. Inte menar du väl det.. På riktigt? Att hata andras ungar är okej.
    Grabben gick ut 1:a klass idag utan smärre obehag.
    Däremot så skulle jag vilja ändra din tes till:
    Jag hatar skolavslutningar. period. Spelar ingen roll hur gammal jag är.
    Nja, jag älskar mina småbröder mer än något annat i världen och jag skulle göra allt för dom. Och jag har oftast inga som helst problem med små pojkar, men små flickor är ofta hemska av någon anledningObestämd Om jag skaffar barn så vill jag inte ha en flicka, speciellt inte om hon blir som mig eller mamma när vi var barn/tonåringar.
    You know for a guy, you act like a little bitch.
  • HMD
    AngieT skrev 2013-06-12 17:36:55 följande:
    Nja, jag älskar mina småbröder mer än något annat i världen och jag skulle göra allt för dom. Och jag har oftast inga som helst problem med små pojkar, men små flickor är ofta hemska av någon anledningObestämd Om jag skaffar barn så vill jag inte ha en flicka, speciellt inte om hon blir som mig eller mamma när vi var barn/tonåringar.
     Tänkte väl det. Glad Jag är säker på att du kommer bli en FANTASTISK mamma. Oavsett.
    Hell ain't a bad place to be
  • Petite Chérie
    HMD skrev 2013-06-12 17:39:19 följande:
     Tänkte väl det. Glad Jag är säker på att du kommer bli en FANTASTISK mamma. Oavsett.
    TackGlad

You know for a guy, you act like a little bitch.
  • Trailer trash TT

Maken försöker få mig att äta torsk..jag vägrar och tar rostat bröd med jordnötssmör på istället. Han pratar med mig som till ety barn. Han ger sig aldrig ungefär som med falukorv.. gillar fan inte kokt fisk

Manyok
  • HMD
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 17:59:17 följande:
    Maken försöker få mig att äta torsk..jag vägrar och tar rostat bröd med jordnötssmör på istället. Han pratar med mig som till ety barn. Han ger sig aldrig ungefär som med falukorv.. gillar fan inte kokt fisk
    Falukorv? Fisk? Snart försöker han väl konstiga ställningar i sängen också. Ta honom till närmsta psykolog!
  • Trailer trash TT
    HMD skrev 2013-06-12 18:12:53 följande:
    Falukorv? Fisk? Snart försöker han väl konstiga ställningar i sängen också. Ta honom till närmsta psykolog!
    Måste nog göra dett asså,detta funkar inte längre. Igår försökte han med missionären snuskgubben
    Manyok
  • HMD
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:18:40 följande:
    Måste nog göra dett asså,detta funkar inte längre. Igår försökte han med missionären snuskgubben
    Missionä..ren.. Det.. är fel. På alla sätt. Konspiration om du frågar mig.
  • Trailer trash TT
    HMD skrev 2013-06-12 18:19:42 följande:
    Missionä..ren.. Det.. är fel. På alla sätt. Konspiration om du frågar mig.
    Jag får nog ta ett allvarligt snack med honom i kväll
    Manyok
  • HMD
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:21:36 följande:
    Maken går nu runt med bar överkropp. Jag tror han gör det för att jävlas
    Jävlas lite tillbaka. Med en dildo. Glad