• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    HMD skrev 2013-06-12 18:34:35 följande:
    haha. antingen det eller tillgång till åtminstone en hushållsartikel.

Era små kåtmonster.
    räknas sambon som hushållsartikel? Han är ju faktiskt ganska bra som diskmaskin, tvätthängare, skräpupplockare mm..
  • HMD
    mycketsaft skrev 2013-06-12 18:36:15 följande:
    räknas sambon som hushållsartikel? Han är ju faktiskt ganska bra som diskmaskin, tvätthängare, skräpupplockare mm..
    Jajamen. Kuk på 2 ben.
    Hell ain't a bad place to be
  • mycketsaft
    HMD skrev 2013-06-12 18:36:54 följande:
    Jajamen. Kuk på 2 ben.

En sådan har jag. Den är jättesnäll.
  • Trailer trash TT

En sån side cut har jag nu och var hos frissan och rakade idag för det hade vuxit så mycket. Svärbitchen dog nästan IGEN när hon såg den för några veckor sen

Manyok
  • HMD
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:36:15 följande:
    Jag känner mig lite låg idag
    Slå till din sambo. Säg att det satt en fluga där. *klassiker* funkar alltid.
    Hell ain't a bad place to be
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:38:56 följande:

En sån side cut har jag nu och var hos frissan och rakade idag för det hade vuxit så mycket. Svärbitchen dog nästan IGEN när hon såg den för några veckor sen

snyggt! Är det rosa med? Haha, ja du, det är inte lätt att vara svärbitch och alltid hitta nya saker att klaga på.
  • Trailer trash TT

Svärbitchen vill att jag ska vara kvinnlig. Sista tatueringen jag gjorde  höll hon på sätta kanelbullen i halsen när hon såg

Manyok
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-06-12 18:40:20 följande:
    snyggt! Är det rosa med? Haha, ja du, det är inte lätt att vara svärbitch och alltid hitta nya saker att klaga på.
    Jag färgade det i en röd färg förra veckan och den ser lite rosa ut när jag är i solen
    Manyok