• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:40:40 följande:
    Svärbitchen vill att jag ska vara kvinnlig. Sista tatueringen jag gjorde  höll hon på sätta kanelbullen i halsen när hon såg
    Ok, hon kan väl vara kvinnlig om någon måste vara det? Sen är det ju en kvinnlig frisyr och vad är okvinnligt med tatueringar? Är det du p åbilden?
  • mycketsaft

Är svärisen en sådan som typ skulle ta livet av sig om hennes son skulle vara bög?

• Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-06-12 18:42:10 följande:
    Ok, hon kan väl vara kvinnlig om någon måste vara det? Sen är det ju en kvinnlig frisyr och vad är okvinnligt med tatueringar? Är det du p åbilden?
    Nej det är inte jag på bilden. Jag är inte så jävla snygg som hon är
    Manyok
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-06-12 18:44:18 följande:
    Är svärisen en sådan som typ skulle ta livet av sig om hennes son skulle vara bög?
    Jaaaaaaaaa. Hon gillar inte att våran yngsta son gillar hello kitty och har såna t-shirtar och mjukisar

Manyok
  • Trailer trash TT

Jag gjorde en tatuering på halsen en gång,ganska stor text och det var ju riktigt illa. Hon tycker om jag nu ska göra så dumma saker som att pierca mig och tatuera mig ska jag göra det där det går att dölja. Jag sa sorry men jag tänker inte pierca klittan. Hon blev ganska arg då. Jag kan aldrig vara tyst

Manyok
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:47:41 följande:
    Jag gjorde en tatuering på halsen en gång,ganska stor text och det var ju riktigt illa. Hon tycker om jag nu ska göra så dumma saker som att pierca mig och tatuera mig ska jag göra det där det går att dölja. Jag sa sorry men jag tänker inte pierca klittan. Hon blev ganska arg då. Jag kan aldrig vara tyst
    hahaha, bra sagt :)
  • mycketsaft
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:56:00 följande:
    Måste äta nått.Typ kakor
    jag har bakat muffins.. och kakor finns i kylen, plus att vi har kexchoklad hemma :D
  • Trailer trash TT
    mycketsaft skrev 2013-06-12 19:06:23 följande:
    jag har bakat muffins.. och kakor finns i kylen, plus att vi har kexchoklad hemma :D

Åhhhh muffins och kexchoklad
    Manyok
  • Orcha

Fint med en clitpiercing... Aj aj aj aj aj aj aj!!!

Make love, not english quotes...