• Trailer trash TT

HANGAROUND

Det börjar bli väldigt tyst på FL.Var är ni?

Jag har letat i flera dagar men kan inte hitta er.HELLO bitches.

Ni vet vilka ni är och hoppas ni hittar hit annars får jag hänga här ensam och övergiven.Men det är jag ju van vid.

Ni som gillar sex,män med bara överkroppar,Anton och matlagning.

Själv kan jag inte laga mat..

Manyok
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-11 15:06
    Ni kan ställe vilken fråga ni vill till mig.Det är inte säkert att jag svarar,beror helt på fråga
  • Svar på tråden HANGAROUND
  • Trailer trash TT

I natt har jag sovit 3,5 timmar tjooooho.

Skolavslutning idag då. Dottern vill inte ha klänning som hennes pappa vill att hon ska ha.. Hon vill ha jeans och tunika. Dom andra barnen vill också ha skolavslutning men  det får dom inte. Är lite livat just nu

Manyok
  • Anton Chigurh
    Trailer trash TT skrev 2013-06-12 18:44:33 följande:
    Nej det är inte jag på bilden. Jag är inte så jävla snygg som hon är
    Nä, du är snyggare, Trailer, jag bara vet det, oavsett hur du ser ut. 

Skönare dam än dig får man leta efter. Lycka till på skolavslutningen. Det blir regn. Tråkigt. Visserligen torkar ni igen. Allihop. Men tråkigt lika förbannat.

Kram på dig, Trailer.Hjärta  
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Trailer trash TT
    Anton Chigurh skrev 2013-06-13 08:08:28 följande:
    Nä, du är snyggare, Trailer, jag bara vet det, oavsett hur du ser ut. 

Skönare dam än dig får man leta efter. Lycka till på skolavslutningen. Det blir regn. Tråkigt. Visserligen torkar ni igen. Allihop. Men tråkigt lika förbannat.

Kram på dig, Trailer.  

Du är en hjälte vet du det kram
    Manyok
  • Trailer trash TT

Vilken jävla dag. Igår var jag helt klädd i svart och det var skitvarmt, idag var jag halvnaken och det spöregnar. Har inte jobbat så mycket idag,kom till jobbet vid 10 sen drog jag på stan under lunchen. Bokade tid hos tatuerarn i Augusti,kollade inte lite kläder. Var och köpte serietidningar.
     Maken lagar mat,biffstroganoff. Är så hungrig. Åt en kexchoklad till lunch.

Ska dra till gymet senare,lovat en kompis att köra fuego.

Manyok
  • Trailer trash TT

Har fått en present men får inte öppna den förrens i kväll. Om man kollar formen på paketet så är det inte en dildo

Manyok