• Anonym (Blondinen79)

Tänder på Somalier...

Jag har en smygfetichm.. Jag tänder oerhört på Somalier, jag tänder generellt inte på alla svarta män utan just de som har Somaliska drag. Jag vet att det är lite förbjudet för en Svenska att gilla Somalier men jag har tänt på dem i flera år, tyvärr utan att kunna leva ut det.
    De verkar ganska slutna, vet någon hur man kan komma i kontakt med en Somalisk man för lite strul?

• Svar på tråden Tänder på Somalier...
  • Anonym

jadu, sök på ngn dejtsida kanske?

• Anonym

Åk till rinkeby / skaffa ett jobb där kanske i centrum. Faktis är de väldiga bra människor och kan ta hand om en kvinna!

• Furstinna

Gå in på en dejtingsajt så kommer du bli överöst med mail. Jag tänder inte det minsta på somalier.

• Anonym

Sök dig till närmaste koloni... tensta rinkeby osv... Gå lättklädd, flirta lite med en somalier..... Kan garantera att du snart har ett antal somaliska organ i dig..

• shalse

Ja du, är väl bara att ragga på samma sätt som man gör med andra män?

• Anonym (Blondinen79)
    Anonym skrev 2013-04-22 09:59:03 följande:
    Åk till rinkeby / skaffa ett jobb där kanske i centrum. Faktis är de väldiga bra människor och kan ta hand om en kvinna!
    Har funderat på att börja handla mer i "invandraraffärer" i dessa stadsdelar, men ofta har de ju sina fruar i sällskap och tror inte de skulle uppskatta om en svensk tjej börjar flirta med en gift man.
  • Anonym (Blondinen79)
    Furstinna skrev 2013-04-22 09:59:04 följande:
    Gå in på en dejtingsajt så kommer du bli överöst med mail. Jag tänder inte det minsta på somalier.
    Finns inte speciellt många Somalier över 40 på dessa sidor, tyvärr.
  • Anonym (Blondinen79)
    Anonym skrev 2013-04-22 10:19:59 följande:
    Sök dig till närmaste koloni... tensta rinkeby osv... Gå lättklädd, flirta lite med en somalier..... Kan garantera att du snart har ett antal somaliska organ i dig..
    Problemet är att jag upplever dem som ganska slutna, iallfall männen. Kvinnorna är lättare men det är ju inte dem jag är ute efter.
  • Anonym (Blondinen79)
    shalse skrev 2013-04-22 10:24:56 följande:
    Ja du, är väl bara att ragga på samma sätt som man gör med andra män?
    Svårt att hitta Somalier på krogen Rynkar på näsan
  • Anonym
    Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 10:33:07 följande:
    Har funderat på att börja handla mer i "invandraraffärer" i dessa stadsdelar, men ofta har de ju sina fruar i sällskap och tror inte de skulle uppskatta om en svensk tjej börjar flirta med en gift man.

Det är bara uppsöka dom på närmaste multikulti cafe eller somaliska kulturföreningen. Där är inte fruar välkomna. Fråga om du får smaka lite kat med så kommer det bli bra.
Svar på tråden Tänder på Somalier...