• Anonym (Blondinen79)

Tänder på Somalier...

Jag har en smygfetichm.. Jag tänder oerhört på Somalier, jag tänder generellt inte på alla svarta män utan just de som har Somaliska drag. Jag vet att det är lite förbjudet för en Svenska att gilla Somalier men jag har tänt på dem i flera år, tyvärr utan att kunna leva ut det.
    De verkar ganska slutna, vet någon hur man kan komma i kontakt med en Somalisk man för lite strul?

• Svar på tråden Tänder på Somalier...
  • Anonym (aldrig)

Jag tycker somalier är oattraktiva. Utstående tändet och magra. Du har nog ingen chans där. De brukar hålla sig sina egna.

• Anonym (Nej)
    Anonym (aldrig) skrev 2013-04-23 23:53:35 följande:
    Jag tycker somalier är oattraktiva. Utstående tändet och magra. Du har nog ingen chans där. De brukar hålla sig sina egna.
    Nejdå, finns nog goda chanser för ts att få lite "överraskningssex" om hon rör sig i rätt område :)
  • Ermenegildo
    Anonym (Nej) skrev 2013-04-23 23:55:59 följande:
    Nejdå, finns nog goda chanser för ts att få lite "överraskningssex" om hon rör sig i rätt område :)
    Misstankarna stärks ännu mer. SD:s fantasier om våldtäktsbenägna invandrare är deras egna sexuella drömmar...
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Snöviolen
    Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 10:34:38 följande:
    Svårt att hitta Somalier på krogen Rynkar på näsan
    Flytta till Borlänge, där brukar man se  en och en annan Somalier på krogen.
  • Snöviolen
    Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 11:05:20 följande:
    Ja det gör jag, men vad jag har förstått så dricker inte Somalier alkohol, en av de saker som jag finner väldigt tilltalande med dem.Solig
    Finns de som dricker också.
  • Anonym (Nej)
    Ermenegildo skrev 2013-04-23 23:57:32 följande:
    Misstankarna stärks ännu mer. SD:s fantasier om våldtäktsbenägna invandrare är deras egna sexuella drömmar...
    Vet inte om du tror jag är ts för hon har väl inte skrivit någonting sånt?
    här har du en länk iaf (ok inte somalia men ett mer "civiliserat" afrikanskt land) sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5ldt%C3%A4kt#Sydafrika

• Anonym (Nej)
    Anonym (Nej) skrev 2013-04-24 00:27:56 följande:
    Vet inte om du tror jag är ts för hon har väl inte skrivit någonting sånt?
    här har du en länk iaf (ok inte somalia men ett mer "civiliserat" afrikanskt land) sv.wikipedia.org/wiki/V%C3%A5ldt%C3%A4kt#Sydafrika

Ok länken verkar blivit fel men sök på "våldtäkt sydafrika"
  • Anonym (uffe)
    Ermenegildo skrev 2013-04-23 23:57:32 följande:
    korkatKräks
Svar på tråden Tänder på Somalier...