• Anonym (Blondinen79)

Tänder på Somalier...

Jag har en smygfetichm.. Jag tänder oerhört på Somalier, jag tänder generellt inte på alla svarta män utan just de som har Somaliska drag. Jag vet att det är lite förbjudet för en Svenska att gilla Somalier men jag har tänt på dem i flera år, tyvärr utan att kunna leva ut det.
    De verkar ganska slutna, vet någon hur man kan komma i kontakt med en Somalisk man för lite strul?

• Svar på tråden Tänder på Somalier...
  • shalse

Jaså, eller det har jag ingen aning om. Bor du i en storstad borde det väl iallafall finnas större möjlighet att hitta någon?

Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 10:34:38 följande:
    Svårt att hitta Somalier på krogen 

• Anonym

Glöm inte kameran TS, vill se bildbevis. Skippa kondom med, blir mer spännande så.

• Anonym (Blondinen79)
    shalse skrev 2013-04-22 10:44:58 följande:
    Jaså, eller det har jag ingen aning om. Bor du i en storstad borde det väl iallafall finnas större möjlighet att hitta någon?
    Ja det gör jag, men vad jag har förstått så dricker inte Somalier alkohol, en av de saker som jag finner väldigt tilltalande med dem.Solig
  • Anonym
    Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 11:05:20 följande:
    Ja det gör jag, men vad jag har förstått så dricker inte Somalier alkohol, en av de saker som jag finner väldigt tilltalande med dem.Solig

De tuggar kat i stället.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-04-22 11:06:38 följande:

De tuggar kat i stället.
  • Anonym (Blondinen79)
    Anonym skrev 2013-04-22 11:06:38 följande:

De tuggar kat i stället.
    Nu är du fördomsfull.
    Är alla Svenskar alkoholister också? 
  • OlleSQ
    Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 15:37:27 följande:
    Nu är du fördomsfull.
    Är alla Svenskar alkoholister också? 
    De flesta svenskar brukar. Dock är det ju skillnad på att bruka alkohol och tugga kat. Ett glas vin till maten är inte riktigt samma sak som att tugga kat ens i små mängder. Det är ju dessutom en jäkla dubbelmoral att säga att det är tilltalande att de inte dricker alkohol men inte bry sig om kattuggande.

Det är dessutom ett rasistiskt tänk att ge en viss etnitcitet "bra" egenskaper och säga att man tänder på just den etniciteten av den anledningen. Se alla som individer istället för det är dom.
  • Anonym (Anonym)

De handlar inte alls ofta med sina fruar. Tro mig om du skulle röra dig i centrum kommer du på nån. Satsa inte på gifta det e ju inte bra. Det finns många singel killar. En annan sak e att du skaffar en tjejkompis somalisk då kommer du få napp direkt. Genom henne kan du ta del av deras värld

• Ermenegildo

Jag är ganska övertygad om att TS="sdtjejen" Glad

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Anonym (Nej)
    Ermenegildo skrev 2013-04-23 23:41:44 följande:
    Jag är ganska övertygad om att TS="sdtjejen" Glad
    Jag är ganska övertygad om att du har fel.
Svar på tråden Tänder på Somalier...