• Anonym (Blondinen79)

Tänder på Somalier...

Jag har en smygfetichm.. Jag tänder oerhört på Somalier, jag tänder generellt inte på alla svarta män utan just de som har Somaliska drag. Jag vet att det är lite förbjudet för en Svenska att gilla Somalier men jag har tänt på dem i flera år, tyvärr utan att kunna leva ut det.
    De verkar ganska slutna, vet någon hur man kan komma i kontakt med en Somalisk man för lite strul?

• Svar på tråden Tänder på Somalier...
  • Anonym (lägg av)

nää men va vidrigt detta är absolut det värsta jag läst KräksKräksKräks

• Anonym (va)
    Anonym (lägg av) skrev 2013-04-24 11:46:32 följande:
    nää men va vidrigt detta är absolut det värsta jag läst KräksKräksKräks

Att hon tänder på Somalier?? Förvånad

• Anonym (JK)
    Anonym (va) skrev 2013-04-24 13:01:32 följande:

Att hon tänder på Somalier?? Förvånad

Ja, jätteäckligt....
  • Nubian
    Anonym (JK) skrev 2013-07-26 12:59:49 följande:
    Ja, jätteäckligt....
    Säg inte...
    Jag vet inte i vilken värld du lever men modevärlden tycks inte tycka som du.

• Anonym (naomi ej somalie)
    Nubian skrev 2013-07-26 13:07:34 följande:
    Säg inte... Jag vet inte i vilken värld du lever men modevärlden tycks inte tycka som du.

Alltå naomi är INTE från somalia.....just sayin...men den andra mr det waris tror jag att hon heter. Är själv till hälften somalier och jag tänder inte alls på somalier om dom inte är en blandning också. Dom flesta somalier som sägs håller mycket med sina egna och speciellt till sina egna klaner.
  • Nubian
    Anonym (naomi ej somalie) skrev 2013-07-26 13:41:12 följande:

Alltå naomi är INTE från somalia.....just sayin...men den andra mr det waris tror jag att hon heter. Är själv till hälften somalier och jag tänder inte alls på somalier om dom inte är en blandning också. Dom flesta somalier som sägs håller mycket med sina egna och speciellt till sina egna klaner.
    Ok, tell me, var är hon i från?
  • Sven Justus

Naomi är född i London och har Jamaicanska föräldrar har jag för mig. 

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
    Sven Justus skrev 2013-07-26 14:13:27 följande:
    Naomi är född i London och har Jamaicanska föräldrar har jag för mig. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.

Det stämmer bra...hin är jamaicanska född och uppvuxen i london....waris den andra modellen är däremot från somalia
  • Anonym (slavofil)

Jag tycker visst att man kan vara tänd på somalier. Varför inte? Själv är jag inte det, men jag är däremot mycket tänd på ryssar. Det kanske någon också tycker är äckligt? Men det ryska språket är det vackraste av alla språk och när någon talar ryska eller med rysk brytning, blir jag helt skakig och vill bara gå till sängs....

• Nubian
    Anonym (Blondinen79) skrev 2013-04-22 09:55:16 följande:
    Jag har en smygfetichm.. Jag tänder oerhört på Somalier, jag tänder generellt inte på alla svarta män utan just de som har Somaliska drag. Jag vet att det är lite förbjudet för en Svenska att gilla Somalier men jag har tänt på dem i flera år, tyvärr utan att kunna leva ut det.
    De verkar ganska slutna, vet någon hur man kan komma i kontakt med en Somalisk man för lite strul?
    Det borde inte vara problem. Det finns öppna individer också. Det kanske är lättare i en stor stad som Stockholm och Göteborg. Var bor du någonstans?
  • Nubian
    Anonym (naomi ej somalie) skrev 2013-07-26 13:41:12 följande:

Vad du tänder på är din sak. Naomi är halv somalier. Hennes pappa är Somalier och mamman halv Jamaican. 
    Det står ganska mycket om hennes mamma men inte pappan.
    Anledningen till att jag börjar bifoga bilder är bara för att förtydliga att man ska inte dra alla över en kamm.
    Attraktion är väldigt individuellt och spontan. Det är svårt att veta av vad och vilken individ man blir attraherad?

TS du har god anledning att attraheras av Somalier. De är vackra som alla andra folk.

Lägg av...naomi är varken hel eller halv somalier så lägg bara ner det men vackra iman är somalier

• Anonym (tretton)

Ni har bara plockat fram snygga kvinnor. Var är männen som är somalier ?

Anonym (tretton) skrev 2013-08-05 18:15:51 följande:
    Ni har bara plockat fram snygga kvinnor. Var är männen som är somalier ?

Snygga somaliska män är inte lika lätt att hitta som snygga somaliska kvinnor tyvärr....men smaken är ju som baken vad man tycker är snyggt.
  • Anonym (tretton)
    Anonym (naomi ej somalie) skrev 2013-08-05 18:42:25 följande:

Snygga somaliska män är inte lika lätt att hitta som snygga somaliska kvinnor tyvärr....men smaken är ju som baken vad man tycker är snyggt.
    Tänkte mer på att det skulle vara rättvist. Jag håller med dig om smaken..
Svar på tråden Tänder på Somalier...