• angie91

BF januari 2014

vartjagängår skrev 2013-08-13 11:55:38 följande:
    Haha nej oj, det var ju en bit..

joo de e ju de.. e från skövde så man känner ju typ ingen här heller.. suck!
    ♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • angie91
    Burberry skrev 2013-08-13 18:33:14 följande:
    Fick tid till RUL först 4.9 - känns som en evighet dit (är då i vecka 21) är så nyfiken på om det är kille eller tjej. (Utgår från att det är friskt, har ju varit på ett vul o på kub, och hittills har ju allt sett bra ut.)

Lite avis på er som väntar första barnet, minns hur spännande allt var, och hur kul det var att vecka för vecka följa med utvecklingen, planera och shoppa alla bebisprylar o.s.v.

Nu med två barn i huset så har jag noll koll på vilken vecka jag är i (som tur är håller appen koll åt mig), har redan alla bebisprylar som behövs (på inköpslistan finns en enda sak: bebis vinteroveroll) och graviditeten liksom hänger med lite sådär på sidan om det vanliga vardagslivet.

Är det kanske lite likadant för er andra som redan har barn?
    typ"!! ja hoppas på en kille såå ja får lov att (me gott samvete) köpa massa kläder... då vi valt att ha endast tjejiga kläder t dottern ^^ 
    annars har ja redan hämtat en ny spjälsäng o inte såå mycke o fixa.. ska flytta dock! men de e inte alls som förra året när man gick o räkna dagar.. haha
    S1982 skrev 2013-08-13 17:50:32 följande:
    Och jag fick lägga önskemål om vecka bara, roliga de är haha :)
    förklara för henne att jaa skulle börja jobba runt då såå va nog därför :P fick välja tid o vecka o såå fråga hon om torsdagen funka bra.. o ja e ingen morgonmänniska så tog eftermiddagstid vilket ja ångra sen,,, " nu kommer ja ju få gå nyfiken o pirrig HELA DAGEN" hahaha 
    känns långt dit.. men tiden går ändå fort nu när dottern e på g att börja krypa o gå  samtidigt :P

• angie91

s1982.. man ska få kallelsen 14 dagar innan.. såå du får ringa o fråga igen sen..

jaa men gå vid 6,5 månad.. längtar tills hon börjar såå de blir lugnare nätter igen.. frustrations skriker på nätterna nu..

tjejer.. järnvärdet kan sjunka jätte fort.. mitt va nere på 104 från 145 på 3-4 v förra graviditeten..

• angie91
    Me2 skrev 2013-08-15 07:18:18 följande:
    Tillbaka efter semestern, över 1200 olästa inlägg.......

Tror inte att jag orkar läsa in vad som hänt, men hoppas att det går bra för alla !

Tänkte höra hur ni har det med BM besök ?

Jag har inget från inskrivningen som var i v8 fram till v21, tycker det känns väldigt långt emellan....

Nu är det juh iofs 3:e barnet, men jag mår inte direkt bra och det visste BM från början. 

prata me din bm om att du vill ha fler besök.. detta e andra för mig o ja mår dåligt .. tror ja haft typ 8 besök mellan v 8-13. då ja fått akupunktur 2 ggr i veckan
  • angie91

har man råd såå visst.. annars lägger hellre ja dom pengarna i en semesterkassa.. usa o disney world e mer lockande för mig

• angie91

sarakarla .. ta kontakt me din bm..

jag har borderline o har under många år lidit av panikångest.. dock mådde ja bra under förra graviditeten.. de enda ja oroade mig över va att få panikångest under förlossningen.. (vilket ja fick under krystarbetet ) pratade me min bm o fick direkt remiss t fbh.. de e viktigt att du går t en psykolog o pratar..

under graviditeten e de viktigt att du mår så bra som möjligt.. vet att de tar emot att be om hjälp.. men de kommer kännas så mycke bättre sen..

• angie91
    Mymemlan skrev 2013-08-16 15:00:41 följande:
    Idag har vi sett att vi ska få en liten pojke! :) En liten lillebror blir det. Visade glatt upp vilken tillhörighet han hade, och låg dubbelvikt så barnmorskan fick puffa hårt på magen många gånger samt be mig vända mig så att lillen skulle räta på sig så hon kunde mäta, hihi :) 

Vi har noll koll på pojknamn... Nå tips?! Vi har en Melwin här hemma. 

vilken skönhet !

hmm pojknamn e svårt .. va tycker ni om för sorts namn?
  • angie91

angående vagn.. har fått en syskonvagn.. men hoppas ja kan köpa en donkey..

har en ny enkelvagn som ja köpte i januari som ja inte vet var ja ska göra av.. knappt använd.. haha .. redan hämtat ny säng t bebisen o tänkt ut namn.. haha känns som ja typ e redo att föda o har inte vart på RUL än..

• angie91

entrar v 18 idag.. har sjukt ont i ryggen o till o från riktig smärta i magen så de inte går att vända sig.. hade inte så me dottern.. ska prata me min bm på måndag o begära att få remiss t kiropraktor/massör...

Svar på tråden BF januari 2014