BF januari 2014
joo de e ju de.. e från skövde så man känner ju typ ingen här heller.. suck!
s1982.. man ska få kallelsen 14 dagar innan.. såå du får ringa o fråga igen sen..
jaa men gå vid 6,5 månad.. längtar tills hon börjar såå de blir lugnare nätter igen.. frustrations skriker på nätterna nu..
tjejer.. järnvärdet kan sjunka jätte fort.. mitt va nere på 104 från 145 på 3-4 v förra graviditeten..
grattis t lyckade RUL!!
har man råd såå visst.. annars lägger hellre ja dom pengarna i en semesterkassa.. usa o disney world e mer lockande för mig
sarakarla .. ta kontakt me din bm..
jag har borderline o har under många år lidit av panikångest.. dock mådde ja bra under förra graviditeten.. de enda ja oroade mig över va att få panikångest under förlossningen.. (vilket ja fick under krystarbetet ) pratade me min bm o fick direkt remiss t fbh.. de e viktigt att du går t en psykolog o pratar..
under graviditeten e de viktigt att du mår så bra som möjligt.. vet att de tar emot att be om hjälp.. men de kommer kännas så mycke bättre sen..
angående vagn.. har fått en syskonvagn.. men hoppas ja kan köpa en donkey..
har en ny enkelvagn som ja köpte i januari som ja inte vet var ja ska göra av.. knappt använd.. haha .. redan hämtat ny säng t bebisen o tänkt ut namn.. haha känns som ja typ e redo att föda o har inte vart på RUL än..
entrar v 18 idag.. har sjukt ont i ryggen o till o från riktig smärta i magen så de inte går att vända sig.. hade inte så me dottern.. ska prata me min bm på måndag o begära att få remiss t kiropraktor/massör...