• angie91

BF januari 2014

siiran..

säkra e dom flesta.. de e ingen som vill ha sånt på sitt ansvar.. ja har ett britax o e helnöjd.. de du ska tänka på e ju att de sitter bra i din bil o att de inte e äldre än 5 år.. tror ja de e på babyskydd..

♥?*¨*?.¸¸Lykke 29/1-13 ¸¸.?*¨*?♥
  • angie91

mammabyxor!! kan verkligen tipsa om dom.. äger typ 5 par varav 2 mjukisar.. har bott i dom både under grav o innan man kom i de vanliga..

dock va ja ickegravid i bara 3 månader typ o nu har magen växt superfort så bor i dom nu me.. ska få några till av en vän (jeans )

har man inte lust att slänga ut massa pengar kan ja tipsa om h&m .. dom brukar ha mammabyxor på rea o ja har köpt flera par för 50/100kr

babyskydd! rättelse ja var axkid (inte britax) o de e toppen.. smidigt som tusan me basen o sitter bra i bilen även utan den !

• angie91

imorrn ska ja på arbetsintervju o kan inte sova.. ska upp kl 07.. suck.. e inte alls nån morgonmänniska.. Lykke ska få va hos svärfar.. som hon inte träffat på ett bra tag.. hööööm.. ska desutom t bm o lyssna hjärtljuden första gången..

idag har dottern ställt sig själv i sin säng för första gången... snälla låt mig sova!! nervöst ju !! orolig .?? nähäää!?!?

• angie91

drar mig ur tråden då man aldrig får nån respons.. ! ha de bra o lycka till me alla småknoddar !

• angie91

sorry mitt förra inlägg.. dålig dag o för mycke hormoner..

fick jobbet så i september börjar ja jobba på ett lss boende som ja trivs jätte bra på.. även jag e uska..

hade gräl me sambon inatt.. jävla hormoner... i övrigt e de bra.. ligger kvar i sängen.. ont i rygg o mage.. imorrn ska ja o dottern på msmma/gravid träff me typ 15 andra..

visst e de en del från östersund här? minne som guldfisk

• angie91
    S1982 skrev 2013-08-20 12:20:20 följande:
    Jag bor i Östersund :)
    härligt härligt :)
    har du inget bättre för dig imorrn får du gärna komma t djungelhuset :) 
  • angie91
    rumpeflin skrev 2013-08-20 12:46:22 följande:
    Kul med nytt jobb! Hoppas du ska trivas. Tråkigt dock att du bråkat med sambon.. Vi småtjaffsar mer än vanligt här hemma också, men han är förstående för hormonerna som tur är så det löser sig snabbt. Hoppas ni är sams idag! Kram!

ja har vart där förut så vet att ja kommer trivas.. inom autism e de! o personalen e toppen.

ähh ja e sur ett tag.. de går över.. plus att han städar när ja e sur .. haha

han e ju van me gravhormonerna.. 9 månader.. amningshormoner 2,5 månad o efter en vecka gravhormoner igen
  • angie91

åhh för ca 2 veckor sen vart ju min sambo inlagd på hjärtintensiven.. men fick komma hem me orden "de går över av sig själv" han har inte alls blivit bättre o idag vart han sämre o svimmade (pga smärtan i bröstet trodde dom) .. o ja får honom inte att åka in.. dumma fanskap..

tack o lov hade han inte vår dotter i famnen när han svimma..

• angie91

youandme.. trots knipövningar så "kissar" ja på mig varje gång ja t.ex spytt /hostat kraftigt osv i denna grav,.. men då födde ju ja barn för 7 månader sen! 
    i sängen har de dock inte hänt nått..  Men de daagar ja mått illa har ja fått ha en drös me bindor me mig överallt 

Svar på tråden BF januari 2014