BF januari 2014
siiran..
säkra e dom flesta.. de e ingen som vill ha sånt på sitt ansvar.. ja har ett britax o e helnöjd.. de du ska tänka på e ju att de sitter bra i din bil o att de inte e äldre än 5 år.. tror ja de e på babyskydd..
siiran..
säkra e dom flesta.. de e ingen som vill ha sånt på sitt ansvar.. ja har ett britax o e helnöjd.. de du ska tänka på e ju att de sitter bra i din bil o att de inte e äldre än 5 år.. tror ja de e på babyskydd..
mammabyxor!! kan verkligen tipsa om dom.. äger typ 5 par varav 2 mjukisar.. har bott i dom både under grav o innan man kom i de vanliga..
dock va ja ickegravid i bara 3 månader typ o nu har magen växt superfort så bor i dom nu me.. ska få några till av en vän (jeans )
har man inte lust att slänga ut massa pengar kan ja tipsa om h&m .. dom brukar ha mammabyxor på rea o ja har köpt flera par för 50/100kr
babyskydd! rättelse ja var axkid (inte britax) o de e toppen.. smidigt som tusan me basen o sitter bra i bilen även utan den !
imorrn ska ja på arbetsintervju o kan inte sova.. ska upp kl 07.. suck.. e inte alls nån morgonmänniska.. Lykke ska få va hos svärfar.. som hon inte träffat på ett bra tag.. hööööm.. ska desutom t bm o lyssna hjärtljuden första gången..
idag har dottern ställt sig själv i sin säng för första gången... snälla låt mig sova!! nervöst ju !! orolig .?? nähäää!?!?
drar mig ur tråden då man aldrig får nån respons.. ! ha de bra o lycka till me alla småknoddar !
sorry mitt förra inlägg.. dålig dag o för mycke hormoner..
fick jobbet så i september börjar ja jobba på ett lss boende som ja trivs jätte bra på.. även jag e uska..
hade gräl me sambon inatt.. jävla hormoner... i övrigt e de bra.. ligger kvar i sängen.. ont i rygg o mage.. imorrn ska ja o dottern på msmma/gravid träff me typ 15 andra..
visst e de en del från östersund här? minne som guldfisk
åhh för ca 2 veckor sen vart ju min sambo inlagd på hjärtintensiven.. men fick komma hem me orden "de går över av sig själv" han har inte alls blivit bättre o idag vart han sämre o svimmade (pga smärtan i bröstet trodde dom) .. o ja får honom inte att åka in.. dumma fanskap..
tack o lov hade han inte vår dotter i famnen när han svimma..
youandme.. trots knipövningar så "kissar" ja på mig varje gång ja t.ex spytt /hostat kraftigt osv i denna grav,.. men då födde ju ja barn för 7 månader sen!
i sängen har de dock inte hänt nått.. Men de daagar ja mått illa har ja fått ha en drös me bindor me mig överallt
lyccklig tjej.. blivit lovad en donkey ;)
http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-donkey/duo