BF januari 2014
Tror svullnaden kan lägga sig lite men dom som fått barn innan brukar det väl ofta synas fortare på då magen redan töjts en gång. Har ingen erfarenhet själv då detta är första barnet men andra tror jag det varit så för

Jag är livrädd för vad de kan ta sig till. Facket är dessvärre inget att hänga i julgranen heller - den fackliga representanten och högsta chefen är ju polare och spelar golf ihop...
Det är så mycket lättare att komma ihåg vem som skrivit vad när man har en bild att koppla det till, som ett namn på en person man har ansikte på - er har jag ju inte ansikten på
Jag tror jag får återkomma till den här tråden om 8 v eller så....då kanske det har lugnat sig lite med all oro!? Förlåt men snälla nån vad ni oroar er för allt! Jag har full förståelse om man har haft missfall innan eller blivit gravid efter lång tid eller lång tid och sedan med hjälp av ivf, jag förstår att man kan vara orolig! Jag kan ju också tänka tanken tänk om det inte blir något, vi kanske inte får en bebis i jan, eller är bebisen frisk, det är naturligt att man undrar, funderar och även i viss mån oroar sig! Men att gå och önska att man ska bli illamående, det känns inte riktigt hälsosamt! Jag mådde inte illa under min förra graviditet, en del gör inte det men vi hör mest om de som gör det därför blir det en sanning. Njut av att du mår bra istället och uppskatta det! :) Okej jag är beredd på arga kommentarer nu...typ...men är ju också gravid och stör mig på vissa saker! ;)
Kikar in igen, ser om det lugnat ner sig med alla möjliga nojor? ;)
Magda85 - vi kommer nog köpa en bugaboo Buffalo! :)