BF januari 2014
Winterlong: GRATTIS!!

Jag ska snart till sjukgymnast med min onda rygg (har ont även i vanliga fall men nu är det värre! Just idag är det ju bra såklart!) och så till lab och ta blodprover, de vanliga och till KUB. Det är om 2 v! Längtar så! Tycker "alla" får gå på vul och jag vill också se att det är någon liten därinne, det känns ju så overkligt när man inte märker av att man är gravid så mycket! Jag har uniform på jobbet och byxorna spänner som 17 på kvällarna! Tänkte jag skulle slippa gå och byta i förrådet för jag ska bara jobba 2 dagar till innan jag går på lång sommarledighet!
V 11 nu, 10+5 så snart in i v 12 och till midsommar tänkte vi berätta för våra vänner om bebisen som ska komma! Synd att Kub är precis efter midsommar bara

Undrar så vad alla kommer säga, det här har nog ingen väntat sig av oss!
Känns skönt att jag efter 1 år på jobbet nu fick fast tjänst!
Var lite orolig att det inte skulle ske innan jag blev tvungen att berätta om grav. (väldigt stor arbetsplats så det löser sig fint med vikarier och så!)

så nu blev det ju en vecka till haha.
10-11 mars, mens 27 mars och sedan fick jag inget direkt utslag på testerna när jag testade 11-13 april så jag vet inte riktigt när ÄL var men hade på dag 18-19 första månaden så då är det lite snabbt att ha ÄL igen 1 april för att få bf 22/12

Kommer nog bli en offwhite, beställer från Holland lite längre fram.