BF januari 2014
Har oxå haft storlek 50 till mina barn, hade tom någon body i storlek 46 till yngsta sonen på bb, han vägde 3.0 och äldre sonen 3,6 kg
Har oxå haft storlek 50 till mina barn, hade tom någon body i storlek 46 till yngsta sonen på bb, han vägde 3.0 och äldre sonen 3,6 kg
Någon mer som har sammandragningar ? Börjar bli lite orolig. Känns inte alls bra, känner inte igen att jag kännt av det så här tidigt från tidigare graviditeter :/
Tack för svar. Vill ringa och fråga någon men vet inte vart jag ska ringa. Min BM har ingen telefon tid nu.
Här på BB kan man låna pump så länge man är inskriven och vill man ha med den hem kan man hyra den.
När kan man höra hjärtljuden hos BM?
Med säkerhet?
Ska dit när jag är i vecka 15. 14+0
Hejsan !
Jag har äntligen oxå känt bebis. Är i v 17 och väntar tredje barnet, så det var väl på tiden. Tycker det är sent. Kan dock fortfarande bara känna rörelser på en sida. ?? Moderkakan på den andra kanske ? Eller så gillar den bara att sparka just där.
9 dagar kvar till RUL, längtar sååå !
Vi kommer nog inte kolla kön. Det får bli en överraskning, fat jag är rätt säker på att set är en pojke.
Namn har vi diskuterat en del men det står helt still. Hittar inget vi båda gillar och som passar med de andra barnen. :/
Nu rör det sig för fullt i magen. Tom pappan och syskon har kunnat känna bebis sparka och snurra. Längtat efter det här faktiskt.
Har för mig att någon här läckte fostervatten eller iaf oroade sig för att det var fostervatten som läckte. Hur har det gått för dig ?
Jag har vi flertal tillfällen senaste dagarna fått byta trosor då de varit blöta. Väldigt blöta. Flytningar har jag men då blir inte hela trosorna blöta, så det är inte det.
Börjar nojja för att det kanske är fostervatten ? Bör man i så fall ringa någon direkt ?
Ska på RUL på onsdag.
Jag har oxå gjort bikarbonat testet och fick resultatet tjej. Men jag tror jag väntar en pojke. Ska inte koll vad det blir på RUL så det får visa sig när den föds.
När jag har bytt trosor så har jag reagerat på att de luktar sperma, funderade ett tag på om det var de som var blött men vi hade ju inte haft nå sex innan.
Men det var den första tanke som slog mig.
Just nu är det inte blött, känns snarare som det kommer när jag gör något, rör mig mycket eller bär saker.
Då har vi gjort RUL. Allt såg bra ut. Bebis låg lite taskigt så vi fick inga bra bilder, lite tråkigt. Hon flyttade tillbaka mig 7 dagar, så enligt henne har jag nu BF 11/1
Men jag tror inte riktigt på det. Det betyder att jag fick plus på ÄL +1
Tror bara den är lite liten.
Men det gör väl detsamma den kommer ju när den kommer iaf.
Vi valde att inte kolla kön. Hon frågade flera gånger om vi ville veta något mer, så det var lite svårt att stå emot :) men nu får det bli en överraskning.
Mellan mina två tidigare barn hade jag precis 2 år emellan. Vi köpte en syskonvagn och använde den massor. Vi har hund, så mycket promenader blev det.
Vi hade en Phil
Nehepp. Det försvann.
Vi hade en Phil