• Kalle82

Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga

Ja, som rubriken säger, liten nyfiken på hur det ser ut.
    Och den andra frågan är om ni tjejer som är lite promiskuösa av er föredrar stora kukar, alltså över medlet.
    Min uppfattning är att en stor kuk är både mer visuellt tändande och ger en skönare fysisk stimulans än en inom medlet eller under.
    Detta är självklart rätt individuellt, men den stora massa verkar föredra stor när dom en gång haft det. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga
  • lilletrille
    Ermenegildo skrev 2013-04-27 19:36:14 följande:
    Nej, forskningen visar att i genomsnitt krävs 7,3 sexpartners för att på ett objektivt och insiktsfullt sätt kunna uttala sig om preferenser vad gäller kukstorlek. Hur många män har besökt din Feskekörka?
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu

Ermenegildo skrev 2013-04-27 19:36:14 följande:
    Nej, forskningen visar att i genomsnitt krävs 7,3 sexpartners för att på ett objektivt och insiktsfullt sätt kunna uttala sig om preferenser vad gäller kukstorlek. Hur många män har besökt din Feskekörka?

Med mina 7 fiskare och den där lilla dvärgen så har jag legat med exakt 7.3 män. Anses jag vara promiskuös då?
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-27 20:17:29 följande:

Med mina 7 fiskare och den där lilla dvärgen så har jag legat med exakt 7.3 män. Anses jag vara promiskuös då?
    Du, jag tror inte Kalle82 uppskattar att du kallar honom "lille dvärgen". Han må ha en extremt liten kuk men det betyder inte att han inte har känslor!
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-27 20:17:29 följande:

"fiskare" förresten? Är du från Strömstad eller?
  • lilletrille
    Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:20:31 följande:
    Du, jag tror inte Kalle82 uppskattar att du kallar honom "lille dvärgen". Han må ha en extremt liten kuk men det betyder inte att han inte har känslor!

Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:20:31 följande:

Okej, du var rolig nu, jag erkänner.. :D
  • lilletrille
    Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:21:07 följande:

Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:21:07 följande:

Nej, men jag kanske passar på att ligga i Strömstad när jag ändå åker över gränsen för att köpa billig sprit. Frågan var för övrigt om jag anses vara promiskuös om jag har legat med 7 män och lilla Kalle?
  • Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-27 20:25:17 följande:

Nej, men jag kanske passar på att ligga i Strömstad när jag ändå åker över gränsen för att köpa billig sprit. Frågan var för övrigt om jag anses vara promiskuös om jag har legat med 7 män och lilla Kalle?
    Aha på det viset. Så länge du inte visar lusekoftan för vem som helst så är det ok.
  • mixxiec

Jag har testat ha sex med en som hade cirka 20-22 cm, och det är verkligen inte lika behagligt som att ha sex med en som har cirka 13-16 cm.

• Lillekott

Tycker personligen att det är tjockleken som är det avgörande. Långa killar stöter emot livmodertappen och gör ont... tjocka fyller upp mer... tror att vi alla är olika både gällande längd och tjocklek... hade en kille som var både lång och tjock så det blev sex en gång i veckan så jag kunde "läka" emellanåt..Inget man bildar familj med direkt :/

• lilletrille
    Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:38:28 följande:
    Aha på det viset. Så länge du inte visar lusekoftan för vem som helst så är det ok.

Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:38:28 följande:

Jag har en känsla av att du undviker min fråga.. Ps: lusekoftan gör att jag får ligga lättare. Den luktar oljepengar.
  • missan75

Runt 18 cm lång, tror jag. Omkretsen har jag lite dålig koll på, kanske 15-16.

Jag kan tycka min mans är för stor ibland, den slår i livmodertappen och ger mig ibland skavsår, hur blöt jag än är. I övrigt är storleken väldigt ointressant, det är inte storleken som gör sexet bra eller ej.

Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga