• Kalle82

Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga

Ja, som rubriken säger, liten nyfiken på hur det ser ut.
    Och den andra frågan är om ni tjejer som är lite promiskuösa av er föredrar stora kukar, alltså över medlet.
    Min uppfattning är att en stor kuk är både mer visuellt tändande och ger en skönare fysisk stimulans än en inom medlet eller under.
    Detta är självklart rätt individuellt, men den stora massa verkar föredra stor när dom en gång haft det. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga
  • Minxx
    Kalle82 skrev 2013-04-28 21:08:03 följande:
    Ja, jag vet det mer än dig, jag jobbar på en ungdomscentral.
    En ungdomscentral? samma som en ungdomsmottagning? vad jobbar du med där?
  • Ermenegildo
    Minxx skrev 2013-04-28 23:50:43 följande:
    Kukmätning. Är det inte uppenbart?
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Kalle82
    Minxx skrev 2013-04-28 23:50:43 följande:
    Korrekt, skrev fel dock, jag jobbade deltid där under en period förra året.
    Jag gav råd, pratade med både killar och tjejer om bla kroppen, skrev ut p-piller och kollade könssjukdomar.
    Och ja kan säga såhär, jag pratade med ett flertal tjejer som var missnöjda med storleken på sin killes penis och frågade om råd hur dom ska gå till väga. 
    Och antalet killar som kom dit med kuk komplex är skrämmande många, jag önskar jag kunde berättat hur det faktiskt ligger till för dom men då skulle jag nog förlorat mitt jobb tämligen fort *lol*.
    Och ni undrar säkert hur en individ som mig kunde få ett sånt arbete och det är för där är jag långt ifrån lika öppen om mina åsikter som jag är på ett anonymt forum.

• Cecese

Kan ju inte rösta för jag behöver kryssa i 4 alternativ och det går int....

• Kalle82
    Cecese skrev 2013-04-29 00:02:19 följande:
    Kan ju inte rösta för jag behöver kryssa i 4 alternativ och det går int....
    Så du har alltså 3 pojkvänner och har legat med många samt föredrar antingen över medlet eller inom?:p
  • Cecese
    Kalle82 skrev 2013-04-29 00:08:42 följande:
    Så du har alltså 3 pojkvänner och har legat med många samt föredrar antingen över medlet eller inom?:p
    Nej jag har bara en kille... 
  • Kalle82
    Cecese skrev 2013-04-29 00:16:11 följande:
    Nej jag har bara en kille... 
    Tror du misstolkade frågan då.
  • Cecese
    Kalle82 skrev 2013-04-29 02:10:11 följande:
    Tror du misstolkade frågan då.
    Nej det gjorde jag inte... 
    Min kille är nämligen medellång men grövre än medel så jag behöver rösta på medel pga längden men stor pga omkretsen...
    Jag föredrar kukar av medellängd men som är grövre än medel, så på fråga om jag föredrar kukar över medel är det både ja och nej...
  • Anonym (S)

Min man har en kuk på 19x16 cm and I love it!

Helt klart bättre med en större kuk:)

Visst, kan den stöta emot ibland så det gör ont så vid själva akten hade det ibland kunnat vara bättre med en lite kortare. Men resten, när det gäller att suga eller att ta i den över huvud taget så är det fan så mycket hetare att göra om den är modell större. Jag kan inte hålla mig borta ;)

• Anonym (Femme)
    Anonym (S) skrev 2013-04-29 07:39:19 följande:
    Min man har en kuk på 19x16 cm and I love it!

Helt klart bättre med en större kuk:)

Visst, kan den stöta emot ibland så det gör ont så vid själva akten hade det ibland kunnat vara bättre med en lite kortare. Men resten, när det gäller att suga eller att ta i den över huvud taget så är det fan så mycket hetare att göra om den är modell större. Jag kan inte hålla mig borta ;)

Som mitt ex:) På tok för grov för mig, både att suga och njuta av tur vi är olika!
Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga