• Kalle82

Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga

Ja, som rubriken säger, liten nyfiken på hur det ser ut.
    Och den andra frågan är om ni tjejer som är lite promiskuösa av er föredrar stora kukar, alltså över medlet.
    Min uppfattning är att en stor kuk är både mer visuellt tändande och ger en skönare fysisk stimulans än en inom medlet eller under.
    Detta är självklart rätt individuellt, men den stora massa verkar föredra stor när dom en gång haft det. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga
  • Lilje

Jag har ingen aning, brukar inte dra fram måttbandet direkt. Men för grova gör ont, för små är inget roligt alls. Lagom är perfekt.

• Anonym (konstiga gränser)

12-18 är medel? Sant så tillvida att 95% ligger inom det intervallet men en kuk 17-18 cm ser iaf jag som klart över medel

• Ermenegildo
    lilletrille skrev 2013-04-27 21:45:04 följande:

Jag har en känsla av att du undviker min fråga.. Ps: lusekoftan gör att jag får ligga lättare. Den luktar oljepengar.
    Vilken fråga? Om du är promiskuös för att du betar av Strömstadsfiskare på löpande band? Troligen. Man kan ju åtminstone hoppas det. Frigida kvinnor är för trist.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Madraykin

Jag tror ju snarare att kvinnor som Inte varit med särskilt många och kanske heller inte upplevt stora kukar, alltid kommer ha en liten undran om "hur det skulle kännas att...". Jag som varit med runt 40-talet karlar vet vad jag föredrar, och det är inga stora snoppar direkt. Jag får ont. Skulle jag få välja mellan att min livspartner hade en kuk på 10cm eller en på 20cm så hade jag med lätthet valt 10cm! Tack vare all min erfarenhet vet jag att det är verkligen inte i storleken det sitter.

Men som sagt - hade jag inte haft den erfarenheten, så hade jag nog fortfarande vart nyfiken och trånat efter en större kuk.  

• Kalle82
    Ermenegildo skrev 2013-04-27 20:20:31 följande:
    Du, jag tror inte Kalle82 uppskattar att du kallar honom "lille dvärgen". Han må ha en extremt liten kuk men det betyder inte att han inte har känslor!
    Mja, ligger inom/över medlet (16x14) så den kan ju absolut inte klassas som stor, men inte heller som en micro penis.
  • Kalle82
    Lillekott skrev 2013-04-27 20:59:53 följande:
    Tycker personligen att det är tjockleken som är det avgörande. Långa killar stöter emot livmodertappen och gör ont... tjocka fyller upp mer... tror att vi alla är olika både gällande längd och tjocklek... hade en kille som var både lång och tjock så det blev sex en gång i veckan så jag kunde "läka" emellanåt..Inget man bildar familj med direkt :/
    Huh? Låter som du dejtade godzilla, hade ni bra förspel?
  • Anonym (tjosan)

Jag har ingen aning om hans mått (inte han heller), men tippar på att den ligger i överkanten på medel eller kanske precis över. Den är helt perfekt. Jag tycker att det är hur grov den är som spelar störst roll, för lång gör bara ont. För smala har jag svårt för.

• Kalle82
    Madraykin skrev 2013-04-28 11:53:37 följande:
    Jag tror ju snarare att kvinnor som Inte varit med särskilt många och kanske heller inte upplevt stora kukar, alltid kommer ha en liten undran om "hur det skulle kännas att...". Jag som varit med runt 40-talet karlar vet vad jag föredrar, och det är inga stora snoppar direkt.   
    Fast dom flesta som fått smaka på det kommer efter det föredra det.
  • Madraykin
    Kalle82 skrev 2013-04-28 19:38:16 följande:
    Fast dom flesta som fått smaka på det kommer efter det föredra det.

Och det vet Du mer om än jag, som inte bara snackar av egen erfarenhet samt diskuterar såna här frågor med x antal kvinnliga vänner?

Men visst, tro vad du vill. Din förlust!
  • lilletrille
    Ermenegildo skrev 2013-04-28 09:57:57 följande:
    Vilken fråga? Om du är promiskuös för att du betar av Strömstadsfiskare på löpande band? Troligen. Man kan ju åtminstone hoppas det. Frigida kvinnor är för trist.

Ermenegildo skrev 2013-04-28 09:57:57 följande:

Jag försöker bara förstå vart gränsen går. Vad är många? Om man ligger med dessa 0,3-män, måste man då ligga med 25 stycken för att få svara på fråga nummer två? Så många frågor..
Svar på tråden Kvinnor vad ligger era män inom för mått, samt annan fråga