Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer

Visst håller jag med TS om att det finns många nästan löjligt vackra persiskor, men de på bilderna hör inte till den gruppen, tycker jag. Däremot har jag inget emot blonda kvinnor. Finns många vackra svenskor också. Det ena utesluter inte det andra.

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Flash Gordon skrev 2013-05-01 07:45:22 följande:
    Vad är det med er persikor och era ögonbryn?

Har ni alla tatuerade, fejk-ögonbryn?

Anses det fint i er kultur?     

Har också märkt det. Intressant grej. Fast kvinnorna här har också sina grejer, vi bara tänker mindre på det, då vi är vana vid väst-sminkning.
  • Dorian Ertymexx
    Blåbär0103 skrev 2013-05-01 10:42:10 följande:
    Persiska kvinnor är vackra. Absolut!
    Men varför lägger TS upp plastikopereade fotomodeller och jämför dem med hela den svenska befolkningen?

Undrar jag också. De vackra persiskorna (enligt min erkänt subjektiva smak) är de som ser mer naturliga ut.
  • Dorian Ertymexx
    A82 skrev 2013-05-01 11:08:51 följande:

Det roliga är att hon pratar om att de är vackra naturligt. Men det är inte den bilden hon visar upp. Inte alls  

Haha, nej precis. Som sagt, visst håller jag med om att det finns naturligt vackra persiskor, men hon visar inte prov på dem.
  • Dorian Ertymexx
    A82 skrev 2013-05-01 11:25:18 följande:

Inte alls. Tycker mest synd om de vackra persikorna som blir så nedvärderade av henne istället.
    Att jämföra något naturligt vackert som finns bland allmäna befolkningen med modeller, gamla och nya porrstjärnor, operationer och massa makeup. Det är inte vackert. 

Nej, precis. Oh well. Alla kan inte dela vår visdom... Flört
  • Dorian Ertymexx
    Persisk skrev 2013-05-01 19:22:06 följande:
    Random Iransk tjej, bosatt i Tehran, Iran. Supervacker.. hittar man detta ansikte bland Européer?  don't think so :)

Alltså, DET skulle jag inte säga. Visst är persiskor ofta vackra, men att det inte skulle finnas jämnvackra i Europa är milt sagt arrogant påstående. Det finns vackra kvinnor överallt, beroende på individuell smak fler bland vissa folk än andra (jag finner ofta tyskor, finskor, spanskor, persiskor och östafrikanskor vackra, men är inte lika het på asiatiskor, som många andra tänder på; andra är kanske tvärtom).

Vad man tycker är vackert är individuellt. Det går liksom inte att säga att ett folk är vackrare än ett annat.  
  • Dorian Ertymexx
    Persisk skrev 2013-05-01 19:42:24 följande:
    Jag vet, men enligt mig så är vi vackrast :) jag menar inte att alla andra är fula.. visst det finns snygga människor bland alla folkgrupper men ''de vanliga folket'' är oftast inte super snygga, de flesta av bilder jag lagt upp här är på helt vanliga persiska tjejer som varken är kändisar eller modeller, som den allra sista.. vanliga vardagliga perser/iranier är oftast mycket vackrare än andra.. när man går på gatorna i Tehran så ser 8 av 10 personer man ser mycket bra ut,snyggare än medel t.o.m Tro det eller ej men det är så faktisk :)

Det får du tycka, det är helt okey. Men att starta en tråd om det och tjafsa med andra om att svenskor/européer inte är lika vackra är mest fånigt. Du får tycka det, absolut, men du får inga sympatier av att skriva om det öppet, precis som din partner inte skulle få pluspoäng av att hylla, säg, latinamerikanska kvinnor/män till skyarna.
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-01 19:49:25 följande:
    Kukmätartävling om vem som är vackrast är omöjligt då det är en smaksak. Ber dig sluta bete dig som du gör. Du ger oss andra dålig rykte. 

Det finns vackra svenskor också. Att du inte attraheras av blondiner betyder inte att dem är fula.   

Välkommen tillbaka! Flört
  • Dorian Ertymexx
    I Rose I skrev 2013-05-01 20:01:06 följande:
    Azizedelam, jag har inte sagt att bilderna du lägger upp är fula. Det är ditt sätt att argumentera som jag har något emot. 

Bebin, hamondjorike benazare to soediha khoshgel nistan bayad befahmi ke hame ghiyafehaye maro dost nadaran. Mifahmi?

Szoval, egyetértek abban amit értek, de nagyon szeretném ha svédül írnátok. Neveletlen úgy írni hogy a többség nem érti.

(Eller, för att inte göra samma sak då, översättning: "Alltså, jag håller med i det jag förstår, men jag skulle verkligen uppskatta om ni skrev på svenska. Det är oartigt att skriva så att flertalet inte förstår.")  
  • Dorian Ertymexx
    Baby skrev 2013-05-01 20:00:22 följande:
    Tycker jag är söt =)
    En random svensk tjej/kvinna.

Smaken är la olika... Hon ser mest ut som en fjortis. Inte ful, men inte direkt snygg heller. Vet många snyggare svenskor i så fall. Men, som sagt, smaken är olika. Glad
Svar på tråden Varför är Iranska/persiska tjejer så vackra, snygga och exotiska? mycket snyggare än blonda tjejer