bästa bärselen?
Ska köpa en bärsele till min kommande bebis. Vilken tycker ni är bäst?
Ska köpa en bärsele till min kommande bebis. Vilken tycker ni är bäst?
Köpte just en Beco Gemini. Får se om den är bra!
Vi köpte en Beco Butterfly 2, bra pris på blocket :) Verkar vara bra för makens rygg.
Babybjörn active har min dotter gillat. Mer än sådana där man sitter som en groda och inte kan vara vänd framåt.
Jag köpte vår på ebay. Som allt annat. Blir ju lurade här i Sverige. Löjliga överpriser på det mesta!
Jag jobbar inom oropedi. Vi har haft rätt många kunder som har små barn som patienter som fått problem efter Babybjörn.
Säger en Ortoped att det inte är någon fara så begår han tjänstefel.
Vi har en Beco Gemlni. Ergonomisk och jättebra.
Det finns rätt mänga undersökningar som visat att baby Björn suger för både barn och föräldrar. Googla lite så får du se.
Ja ortopeden begår på snudd tjänstefel för att det finns många barn som fått problem och det borde ortopeden veta
Du får gärna skita i vad folk skriver här och de tester som gjorts. Men jag skulle aldrig utsätta mitt barn för en icke egonomisk bärsele.
Du får gärna läsa mina inlägg.
Jag svarade på det inlägget där du sa emot mig angående Babybjörn och där ser det ut som om
Du köpt en sådan. Jag scrollar inre alltid upp och läser alla inlägg ovan.
Så vad bra att du köpt en ekonomiskt då behöver jag inte oroa mig för barn då ;)
Vi har en ergobaby funkar fortfarande nu när han är 3 år oich väger 14.5kg. Superbra!