bästa bärselen?
Ska köpa en bärsele till min kommande bebis. Vilken tycker ni är bäst?
Ska köpa en bärsele till min kommande bebis. Vilken tycker ni är bäst?
Manduca utan tvekan!
Helt underbar!
Oj vad mycket tips. Tack!
hur är det för den som ska bära, tänkte med storlekar . Passar alla selar dom flesta,? Kan man pröva selar någonstans?
Pognae. Snygg och bekväm
Jag beställde hem en Ergobaby Performance, då jag föll för beskrivningen att den passar för typ skogspromenader, att bära bekvämt på ryggen (med svängda axelremmar) samt att den skulle vara lite svalare än deras andra modeller. Får se om den levererar, och passar mig som är relativt nätt.
Jag väntar på vår Beco Gemiki fortfarande.
Kollade på folk på stan som hade den och frågade de som ser ut som mig och blivande mannen, dvs som störar.
hoppas även dessa störar tycker den är bra men eftersom jag inte hittade den att prova kändes det bäst så här.
Pognae är jättebra, tycker jag. Den har vädringsnät på bebisens rygg, vilket gör att det blir lite svalare, enkel att ställa in också. Jag hade för övrigt sonen i den när vi var hos ortopeden på sjukhuset sist och fick massa beröm för att jag hade en så bra ergonomisk sele. Den läkaren tyckte selar som babybjörn borde vara förbjudna.
Jag returnerade Ergobaby Performance efter en snabb provning. Förutom att den verkar passa en längre person bättre (jag är 163), så kändes den riktigt varm. Jag provade Pognae, Manduca och Ergo orginal i butik, och valet blev en Pognae. Sant att man måste prova först!