Hmmm. Störande när inte hela bilderna kommer med. Försöker igen. Och tar bort ett par stycken av dem.
Men ja, då slänger jag upp några bilder till. Typ bara för att. Nu insåg jag att det visst blev många bilder. Jag hoppas inte det sumpar mina chanser till att kanske vinna. Att du inte orkar kolla igenom min hord av bilder.
Tänkte du, Johanna, förresten skriva något om de bilder vi lägger upp? För det tyckte jag att jag hade läst här i tråden, men nu hittar jag inte att det står något sådant. Men det hade ju varit kul.

När Jack började fatta tycker för böcker (om än upp-och-ner.)

Jack skojade omkring med sin nyfunna Emil-keps.

Glad Jack, mindre glad katt.

Bara så mysig och avslappnad bild på något sätt. Dessvärre lite väl rörig i bakgrunden, dock.

Jack röjer runt och stör katten efter dagis.

På väg hem från affären. Jack hade en period då han skulle leka en stund vid den lyktstolpen innan vi kunde gå vidare.

En av få bilder jag sparat där Jack är arg. För jag tycker den, trots ilskan, är härlig på något sätt. Där han står på en låtsassköldpadda och skriker ilsket åt mig för att jag tar kort.

Under en period förra sommaren så tog jag med bilar när jag hämtade Jack på dagis eftersom han gillade att se om de kunde köra ner för backarna från dagis. Så här går han bredvid den dagen "testbilar". (Verdict: Mater, alltså Bärgar'n, rullade på ganska bra på asfalt, men Blixten McQueen var inte riktigt byggd för det.)

Leker med grannbarn efter dagis. Jag tar ofta med kameran när jag hämtar Jack för att kunna ta just vardagsbilder eftersom det är dem som jag gillar mest från min barndom.

Jack var hemma med vattkoppor och tyckte att det var helt hysteriskt roligt att ta ner persiennerna i mitt rum hela tiden.

Sååå surt att jag hade ändrat någon inställning i kameran just denna dagen så att bilden blev suddig. Men ja, jag gillar den ändå. Vattenpölsplask på väg hem från dagis.