• jennii89

    12 månaders försök. Plussa idag!!! följas åt till bf?

    jag är så otroligt glad!!!!!! jag plussa idag!!!! jag är 23 år, snart 24 och jag bor i skåne. jag kommer om allt går rätt till få ett februari/mars barn. vill ni följas åt? :)

  • Svar på tråden 12 månaders försök. Plussa idag!!! följas åt till bf?
  • jennii89

    wiii kul!! jag tog veckoindikator idag, stod att befruktning skett 1-2 v sedan. men enligt läkarnas beräkning (står på bipacksedlen) så är jag alltså då i v 3-4. så vääldigt tidigt. hur gammal e du? e det ditt första barn?

  • jennii89

    ååhh nää ja vet!! det är helt overkligt! jaa, detta e mitt första barn. jag prata med barnmorskan idag, jag är i v 4+2 :) vet du vilken v du är i? :)

  • jennii89

    va häftigt! då e du ju bara 1 dag före mig!! :) jag ska på hälsosantal den 10 juli. själv? :) känner du av ngr symptom ? själv så flög tröttheten på mig idag.

  • jennii89
    dessiii skrev 2013-07-18 11:19:37 följande:
    grattis!! :) Jag plussade nu imorse!! Tjuter av glädje! Skrattande

    Bor i skåne jag med, är 18år. Kan följas åt om du villSkrattande  
    woow! va kul!! grattis! :D har ni försökt länge? vilken vecka är du i? :) 
    jag är nu i v 9 (8+4) och jag har illamående, yrsel och matthet :( ...  
  • jennii89

    hur har det gått för er tjejer?? :)
     själv så är jag i v.17 nu (16+2) och magen känns stor :D

    min sexlust är brutaal!! kåt dygnet runt, haha det har sambon inget emot iaf :D   

  • jennii89

    Haha ja sambon är glad här med ... men nu har det börjat göra ont vid i samlag? fattar inte vrf... asså i slidan så att säga :P
    jaha okej, så trist när man blir tillbakaflyttad, jag blev tillbakaflyttad 3 dagar. tror dock det är rätt vanligt att dem flyttar tillbaka en :)

Svar på tråden 12 månaders försök. Plussa idag!!! följas åt till bf?