• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • juliaannaeva

Vecka 16 imorgon, shit vad fort de går!

Snart dags för rul :o

Inatt drömde jag om bebis att jag kunde se den i profil o sa att den var lik dottern! Vakna sen o kunde verkligen inte släppa de där... Kändes så levande!

• stuvadvitkål

Ja det är nog spökvecka här nu för har inte kännt mig det minsta gravid, men tji fick jag spydde som en gris imorse innan jobbet o åkte o lämna dottern på dagis o insåg när jag var på väg till jobbet att detta går inte så fick vända hem igen, så nu ligger jag i soffan o tycker synd om mig själv ;) längtar så tills på fredag.. Tror nervositeten blir värre o värre ju närmre kub ja kommer

• Annnanym
    stuvadvitkål skrev 2013-09-09 07:10:24 följande:

Imorgon är det vecka 13 :) nu börjar det rulla på, fredag är det dags för kub o börjar bli riktigt nervös, tänk om det inte är någon bebis där ;) jo klart det år men man tänker lite konstiga tankar o ja längtar efter att få se mini <3 så man kan koppla av lite

Vecka 13 för mig imorgon med, då ligger vi precis lika! Spännande att se knytet på kub! Jag ska göra mitt nästa vecka men har redan varit på ultraljud så vet att där är en bebis (men oj vad jag tvivlade innan, haha. "Kanske inbillar jag mig bara?!")
  • Anka77
    Annnanym skrev 2013-09-09 11:50:11 följande:
    Vecka 13 för mig imorgon med, då ligger vi precis lika! Spännande att se knytet på kub! Jag ska göra mitt nästa vecka men har redan varit på ultraljud så vet att där är en bebis (men oj vad jag tvivlade innan, haha. "Kanske inbillar jag mig bara?!")
    En till med samma datum, går oxå in i v 13 imorn :)

Jag har sett bebisen men kan iaf få för mig att det inte finns nån, längtar efter att känna mer fladder och sparkar
  • Melody 88
    stuvadvitkål skrev 2013-09-09 07:10:24 följande:
    Imorgon är det vecka 13 :) nu börjar det rulla på, fredag är det dags för kub o börjar bli riktigt nervös, tänk om det inte är någon bebis där ;) jo klart det år men man tänker lite konstiga tankar o ja längtar efter att få se mini <3 så man kan koppla av lite
    Går också in i v 13 imorgon.. :)
  • frukarlssonn
    Novalie2013 skrev 2013-09-09 07:01:28 följande:
    Tråkigt med förkylningen krya på dig !!
    Tack, detta är väl bara försmak för mig som jobbar med barn Och har barn på förskolan! Blir sjuk varje höst/vår!
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Malin8803

Någon som vet om de finns så man kan beställa barnkataloger gratis?
    Såna kataloger som man kan beställa ifrån eller bara drömma  o kolla va man behöver? :)

• juliaannaeva

Ligger i sängen o kollar på idol och känner en liten knort röra sig där inne!!

Hur mysigt som helst!

• mikaelah
    Novalie2013 skrev 2013-09-08 21:30:29 följande:

Blev en kanondag och helg smile1.gif å nu vet både släkt vänner å Facebook om bebbarna i magen smile1.gif lyckat!!

Vad härligt :)