• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Afla

Städa borde jag också göra, men jag ooorkar inte! Ska dessutom jobba övertid i helgen så jag tror jag unnar mig lite vila ;)

• juliaannaeva

På väg hem frän Ullared o jag tror jag ska gå av!! Min fogar :(

Men blev en del fina grejer i alla fall :) längtar till den 26 sep då är de dags för rul :D

• himla

novalie... vad skönt att läsa att du fått se att allt var bra !!!

juliaannaeva... jag har nedräkning här tills det är dags för Ullared... dryga månaden kvar nu... ååå då ska det shoppas...
     Var tvungen att shoppa lite idag med på jobbet , då vi fått in såå fina fårskinnsfällar i svart på jobbet å en body m mum & dad tryck ... kommer att kunna bli dyrt det här    

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • juliaannaeva

Ja jag shoppade inget till knorten i magen idag men så fort jag vet kön så tänker jag handla ;) hoppas på pojk för dottern som är 14 månader har massor söta bebis kläder nerpackat, men kul o få handla nytt ;) o då har jag en anledning! Annars tycker min kille att det räcker med de vi har ;) o allt är ju typ rosa så han kan inte tycka att hans son ska gå runt sån ;)

Åh vad mysigt! Vart jobbar du? Vi ska beställa en syskon vagn, en city select så jag tänkte jag skulle köpa en åkpåse till den o sen ha fårskinn som dottern kan sitta på

• himla

haha killar ... vad vet de om shopping ... Jag fick i alla fall godkänt det som jag handlade idag... Då maken för dryga året sedan bestämde sig för att vi inte skulle ha några fler barn så har vi börjat sälja av det mesta i baby väg här hemma ... så när vi väl bestämde oss och det blev ett till + så var det liksom som att börja om på noll igen ... Men som sagt då jag älskar att shoppa bebissaker så gör det ingenting !!

Ska köpa en Brio Happy ... å ha som vardagsvagn ... den kommer dock inte att gå in i bilen när vi har hela familjen med så kommer också att köpa en liggdel till och en adapter som man kan sätta babyskyddet på den city mini vagnen som jag har kvar till minstingen ... perfekt bilvagn   

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • mikaelah

Så var helgen över, var på kräftskiva igår men lyckades inte komma undan med mitt alkoholfria vin så nu vet våra närmsta vänner. Känns skönt och inte behöva småljuga hela tiden och alla vart så glada! :) åt även lyxsalami som vart frusen 3 dygn idag, jösses vad gott!! :)