• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • Anka77

Afla, är du snäll o inboxar mig om fb gruppen? Lyckas inte skicka till dig från mobilen :(

• Afla

I min app ligger meddelande till vänster i roll-listan, nästan längst upp. Har skickat meddelande till juliaanneva och så svarade jag på ditt nu anka77. Anledningen till att jag inte kunde inboxa alla igår var för att jag kopierade det jag skrev och då räknades det som spam och jag blev avstängd från att skriva meddelanden :P

• Malin8803
    Novalie2013 skrev 2013-10-14 22:36:25 följande:
    Malin, de är för att vi starta fb grupp.. Lättare att skriva å lägga ut bilder där du är väl med?
    Nae har inte tänkt på de. men de kanske man ska va hehe. 
    Hur gör jag?  Skriver till Alfa ? i gästbok? 
  • Malin8803
    Afla skrev 2013-10-15 09:48:30 följande:
    I min app ligger meddelande till vänster i roll-listan, nästan längst upp. Har skickat meddelande till juliaanneva och så svarade jag på ditt nu anka77. Anledningen till att jag inte kunde inboxa alla igår var för att jag kopierade det jag skrev och då räknades det som spam och jag blev avstängd från att skriva meddelanden :P
    Har skrivit till dig om fb gruppen att jag vill va med :)
  • Gummsan85

Hej alla, är inte inne på fl så ofta längre men tänkte höra om man får hoppa in på fb?

Idag var vi på rul och fick veta att det är en liten lillebror i magen <3 åå juh mer jag tänker på det desto gladare blir jag :D har vetat ända sen jag blev gravid att det var en liten pojke som växte i min mage ;) å idag blev det bekräftat :)

I övrigt så är jag 28 år gammal och har 3 barn sen innan :) Molly född 08 Leodor född 11 och Elin född 12

Skulle vara kul om man fick komma med :)

Min beräknad förlossning är 10-11 mars men med lite tur så kommer han lite tidigare så jag slipper gå över tiden en fjärde gång ;)        

Mamma till världens underbaraste barn!
  • Malin8803

Har varit på RUL idag. o allt såg jätte bra ut=)
    Fick en tid till ett extra ultraljud som vi ville , så en läkare ska kolla. ska dit om två veckor. 
    Med tanke på vad vi har gått igenom innan.
    Lättnad är de nu. nu ska man försöka njuta bara :) 

• elion

Hej alla!

Jag vet att det skapades en grupp på Facebook som jag inte har så jag blir lite nyfiken här på hur det går nu när vi har kommit tre dagar in i mars. Har det kommit några bebisar? Jag väntar fortfarande.