• Mom14

BF Mars 2014

Hej!
    Plussade idag och undrar om det finns fler som vill följas åt och ska ha ett litet syskon i Mars - 14

Har en dotter på 15 månader :) 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-04 22:21
    BF-LISTA

Mom14 - 5 Mars

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-07 13:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70361045.html

Här kan alla ny plussande skriva i våran BF-Lista! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-07-09 18:17
    www.familjeliv.se/Forum-2-160/m70435945.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden BF Mars 2014
  • lills

Har skrivit till henne och väntar på svar Har ul om 2v. Längtar!!!!!!

• aquarius87

Hej! Jag har följt tråden nästan sen start men har aldrig skrivit något just pga att jag tycker det är bökigt genom mobilen... Men nu när det blir en FB-grupp istället skulle jag gärna vilja hänga med om jag får?! Jag har en son som fyller 2 år om en vecka och är gravid i vecka 19!

• Anka77

Stuvadvitkål kan du skicka meddelande till mig ang fb grupp? Jag lyckas inte skicka till dig via telefonen :(

• Afla

Aquarius87 och anka77 (och om det är några fler som vill vara med i fb-gruppen men inte fått meddelande från mig) ni kan väl skicka meddelande till mig med ert namn och hur profilbilden ser ut:), stuvadvitkål har inte möjlighet just nu

• Anjo

Har skrivit till dig nu alfa vet inte om det fungerade från mobilen men det märker vi väl :)

• Malin8803

Inte många som lägger ut nått i bildtråden längre? vill ju se era RUL o era magar juuu :)

• Novalie2013

Malin, de är för att vi starta fb grupp.. Lättare att skriva å lägga ut bilder där du är väl med?