Inlägg från: Hallonet |Visa alla inlägg
  • Hallonet

BF Mars 2014

Mom14 skrev 2013-07-07 13:34:42 följande:
    Fixat! :) 

Toppen!
  • Hallonet

Ngn mer än jag som väntar sin etta? Glad

• Hallonet
    Bereccca skrev 2013-07-07 17:28:55 följande:
    Hej! Hoppar in här om det är ok?
    Jag plussade för ca en vecka sedan och har bf 2'a mars.
    Har en bonus pojk men detta blir min första egna! :)

Hej! Grattis och välkommen! {#emotions_dlg.flower} Jag har inga bonusar men väntar oxå mitt första barn. Glad
  • Hallonet

Gud vad stökigt, nu använde jag mig av FL:s grav-uträkning och då fick jag 13 mars. Jag förstår ingenting... Nu har jag min app, en annan sida och FL:s och alla ger olika datum, hur är det möjligt?? Äh, jag låtsas som att det är 17:e mars som gäller för mig, jag får väl se framöver hur det blir. Tycker bara det är så konstigt att det skiljer så många dgr när man matar in samma siffror. Foten i munnen

• Hallonet
    Bereccca skrev 2013-07-07 19:10:56 följande:
    Hur mår alla då? Jag tycker att det känns så overkligt på nått sätt, inget illamående eller så så jag känner inte av det så mycket. Springer på toa stup i kvarten bara Tungan ute
    Längtar så tills en liten mage tittar fram!
    Är det nån som börjar få bebismage än? 

Haha, svullen tjockmage skulle jag säga. Helt sjukt... Jag är svullen ända från blygdbenet och upp en dryg dm och så hakar fettet på som är ovanför. Så jag ser redan tjock ut. Blir värre när jag äter, o-äten ser jag rätt ok ut... Magen är halvkörd, så jag antar att svullna och tröga tarmar är den stora orsaken här.
  • Hallonet
    Malin8803 skrev 2013-07-07 20:13:51 följande:
    Heej :) kan man hoppa in här?
    Plussade igår morse :) Enligt appen så är BF 9:e mars.

Välkommen! {#emotions_dlg.flower} Och grattis!
    3längtan skrev 2013-07-07 19:56:27 följande:
    Jag ser ut som halva tiden redan gått! I alla fall på em. Så jättesvullen!

Ja, jag måste nästan hålla med. Sist kom jag till v 14 och jag måste säga att jag ser ut att nästan vara där redan nu...
  • Hallonet

Jaha, nu fick jag ont i naveln, på insidan. Hade det sist med, så himla sjukt. Känns som att ngt draaar i den inifrån så den vill åka in! Så skumt. Ngn annan som känner igen känslan?

• Hallonet
    anaconda skrev 2013-07-08 11:37:05 följande:
    Någon som tänkt göra tidigt vul/ul?

Jag har fått tid v 10 men vill göra tidigare, i v 8. Svårt nu med all semester dock!
  • Hallonet

Äsch, jag har tänkt fel! Jag har ett inbokat v 9 tydligen, så jag nöjer mig med det. Sen vill jag göra kub med iom mina missfall osv. Jag vill kolla allt som går.

• Hallonet
    Afla skrev 2013-07-08 12:45:07 följande:
    Är det ok om jag är med här? Plussade i lördags och tog ett digitalt idag som visade gravid :) Bf 15 mars, och detta blir vårt tredje barn.

Grattis och välkommen! Glad
Svar på tråden BF Mars 2014