BF Mars 2014
Tessvik skrev 2013-07-11 12:06:20 följande:
Hej fick plus på stickan idag! :) en månad efter mitt missfall.....så det gick super fort denna gång!Hoppar in i den här tråden om det går bra. Grattis till er allihopa!
Är svårt att räkna ut bf då jag inte hann få mens mellan missfallet och pluset....men har räknat ut BF 15 mars :) så får se hur bra det stämmer.
Välkommen! Skönt att vara tillbaka på banan så fort!
Ska du in på vul eller ngt sånt för att få se hur långt gången du är? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hur mår ni allihop? Jag mår bättre idag! Har normalont i brösten, dvs lite. Har lite ont i ligament osv. Magen är ff körd, men imorse bakade jag frukostbullar fullproppade med linfrön så jag hoppas det ska göra ngn nytta...
Jag har lite molvärk som kommer och går, ont i ligament och nu gör även bröstvårtorna ont - kunde inte ha lakanet liggandes mot bröstet inatt för då värkte de.
Nästa gång är det din tur! Kram och lycka till!
Bruna flytningar är ganska vanligt, som sagt. Ofta kan man ha lite blod som ligger kvar oxå sen sista mensen och det "pressas" ut i samband med att livmodern växer. Ngt sånt sa min gyn till mig iaf och han jobbar på fertilitetsklinik så jag HOPPAS han inte ljög.