• Olivertwist

    Hur ska man gå tillväga för att flörta till sig en "cougar" och är det en myt att äldre kvinnor brinner för lammkött?

    Hejsan jag har under en längre tid haft diskussioner med mina vänner som säger att "milfs" är dom bästa när det kommer till sexuellt umgänge..
    Jag har själv ingen erfarenhet av äldre damer men visst kan tända till lite när man ser dom på gymmet..

    Mina vänner sägs ragga på badoo och andra community sajter och berätta att dom haft det vildaste sexet någonsin.. är detta bara snack? Om ni själv skulle vilja att en yngre kille skulle lägga in en stöt hur skulle ni vilja att konversationen såg  ut? Jag är runt 20-25 skulle en kvinna verkligen go for it eller föredrar ni en mikael persbr.. ? yngre tjejer föredrar ju alltid äldre kille med tanke på mognaden hos killar..
    varför skulle då en milf vara intresserad av en yngre? jag förstår om det bara handlar om sex men relationer med så pass ålderskillnad påverkar väll ett  förhållande? Har ni några egna erfarenheter av dom tankar som går omkring i min hjärna kanske några tips?


    mammor
  • Svar på tråden Hur ska man gå tillväga för att flörta till sig en "cougar" och är det en myt att äldre kvinnor brinner för lammkött?
  • missan75

    Hur det är för killen? Menar du att kvinnan blivit så slapp att det inte skulle kännas?

  • Anonym (.)

    Jag är 37 och min kille är 31. Men jag har haft yngre också. Jag vill ha yngre killar, så har det alltid varit. Jag vet inte omjag skulle vara bättre i sängen för att jag är äldre. Min kille säger att han aldrig haft så bra sex men det kanske han bara säger, vad vet jag :) Jag vågar kanske lite mer än yngre tjejer, jag älskar att ha lite vildare sex än vad jag gillade när jag var yngre och inte riktigt vågade släppa på hämningarna.

    Jag njuter mer nu än innan jag fick barn. Min kille säger ofta att han inte fattar att jag klämt ut två ungar för jag är så trång (knipövningar i mängder löste det ;)), samma har andra killar sagt efter jag fick ungarna.

    Jag och killen hittade varandra på Badoo, så där funkar det uppenbarligen att ragga milfs ;)

  • Olivertwist

    missan75

    Jag tänkte mer på hur kvinnans underliv påverkas efter en förlossning om det blir någon skillnad men fick lite bra respons av #12 . knip knip

    tack för svaren

  • Ovidius
    Anonym (.) skrev 2013-07-05 08:43:32 följande:
    Jag är 37 och min kille är 31. Men jag har haft yngre också. Jag vill ha yngre killar, så har det alltid varit. Jag vet inte omjag skulle vara bättre i sängen för att jag är äldre. Min kille säger att han aldrig haft så bra sex men det kanske han bara säger, vad vet jag :) Jag vågar kanske lite mer än yngre tjejer, jag älskar att ha lite vildare sex än vad jag gillade när jag var yngre och inte riktigt vågade släppa på hämningarna.

    Jag njuter mer nu än innan jag fick barn. Min kille säger ofta att han inte fattar att jag klämt ut två ungar för jag är så trång (knipövningar i mängder löste det ;)), samma har andra killar sagt efter jag fick ungarna.

    Jag och killen hittade varandra på Badoo, så där funkar det uppenbarligen att ragga milfs ;)
    Jag är övertygad om att han talar sanning.
    Och mina minnen från fornstora dagar får blodet att pulsera !!! 
  • missan75

    Ja, det är bara att knipa. Vilket man bör vara noga med även om barnen är förlösta med snitt eller om man inte har några barn alls.

  • Anonym (ÄQuinna)

    Tycker du ska gå till väga på samma sätt som om det är en ung tjej 

    Vi quinns blir inte anorlunda för att vi blir äldre på nått sätt när det kommer till den punkten  

    Go for it grabben!

    Du kan bara bli några erfarenheter rikare och som en del andra män kommer du förmodlingen en dag sitta där när du är äldre å minnas tillbaka med en leende på läpparna   

    Och det är ju inte sagt att det hela inte kan sluta i någon variant av en relation

    är du en mer mogen kille och kvinnan yngre i sinnet så kan det ju kanske stämma perfekt 

    Lycka till och våga pröva dina vingar!      

  • Anonym (..)

    Jag är 38 och förväntar mig samma av killar oavsett ålder, det har aldrig ändrats för att jag blir äldre, så bästa tipset är att du stöter på tjejer som du brukar stöta på tjejer helt enkelt. Personligen tycker jag att det känns väldigt ointressant om vibbarna från en yngre kille bara är att han är ute efter sex med en äldre som en kul grej. Och nej, "vi" föredrar normalt sett inte äldre, skulle säga att de flesta föredrar jämnåriga. Men det är väl bara att vara trevlig och flirta på, så får du säkert napp. Många killar i min ålder har sunkat ned sig rejält, så där har ni yngre en stor fördel.

  • Anonym (Nyfiken)
    Olivertwist skrev 2013-07-12 13:47:42 följande:
    tack för alla svar lyckades :D
    So..? Vad hände? :D
  • Kalle90
    Olivertwist skrev 2013-07-04 03:39:59 följande:
    Hejsan jag har under en längre tid haft diskussioner med mina vänner som säger att "milfs" är dom bästa när det kommer till sexuellt umgänge..
    Jag har själv ingen erfarenhet av äldre damer men visst kan tända till lite när man ser dom på gymmet..

    Mina vänner sägs ragga på badoo och andra community sajter och berätta att dom haft det vildaste sexet någonsin.. är detta bara snack? Om ni själv skulle vilja att en yngre kille skulle lägga in en stöt hur skulle ni vilja att konversationen såg  ut? Jag är runt 20-25 skulle en kvinna verkligen go for it eller föredrar ni en mikael persbr.. ? yngre tjejer föredrar ju alltid äldre kille med tanke på mognaden hos killar..
    varför skulle då en milf vara intresserad av en yngre? jag förstår om det bara handlar om sex men relationer med så pass ålderskillnad påverkar väll ett  förhållande? Har ni några egna erfarenheter av dom tankar som går omkring i min hjärna kanske några tips?
    Det finns många kvinnor som gillar yngre killar. 

    Fick bland annat ligga med min kompis mamma när jag var 19. Hon var 40

    Nu är jag 23 och min flickvän är åtta år äldre, så visst finns det hopp för dig att hitta en äldre kvinna om det är det du söker!
    Lycka till
Svar på tråden Hur ska man gå tillväga för att flörta till sig en "cougar" och är det en myt att äldre kvinnor brinner för lammkött?