Världens fulaste katt?
www.fundumper.com/weird/sphynx-worlds-ugliest-cat.htm
Hur kan man vilja ha en sådan ras?
www.fundumper.com/weird/sphynx-worlds-ugliest-cat.htm
Hur kan man vilja ha en sådan ras?
Jag tycker dom är jättesöta. Känns som persikor gör dom också .
Varför är det okej att säga att en katt är det fulaste man sett när det skulle bli jordens ramaskri om man sa det om någons nyfödda bebis...?
nonito: Den dagen man jämför en kattunge med en bebis är något fel.
Dessutom finns det fula bebisar. De flesta nyfödda ser ut som rumpnissar vid födseln.
man kan väl ändå inte jämföra djur med människor eller? Så du tycker att allt som finns på denna planet e sött, det gör ju inte jag, det finns många fula varelser och om jag säger att en katt e ful så tror inte jag att den tar illa upp om det nu inte e så att han förstår människo språk
Hujedamig vilken lite fuling. Ser ut som en Alien.
Stackare som inte har någon päls, är det fel på dem
eller ska det vara så (utan päls)
Kinesiska nakenhundar är inte heller fagra att se på.
Jättesöta ju! Påminner om mina Cornish, fast mina har liiite päls iaf..
Fy va fulla dom är, urk urk
fula menar jag hahah lite stavfel
Nämen sphyxnarna är ju jättesöta
Har länge velat ha en, men har inte råd att slänga ut så mycket pengar på en katt
Aleksa98 - även om inte katten förstår så blir ju ägaren antagligen sårad.
En 4 månaders baby förstår ju inte heller om jag skulle säga åt mamman att hennes baby var ovanligt ful och gräsligt... Vill du höra sådant om dina barn?
Även om inte en katt är ett barn så är det ofta väldigt omtyckta familjemedlemmar.
Man behöver inte alls tycka att allt på denna planet är sött men man kan uttrycka sina åsikter på andra sätt. Om man nu tyckte att den var superful så kan man ju ist fråga vad andra tycker om kattens minst sagt ovanliga utseende.
Jag blev lite rädd när jag såg dem, de såg ju läskiga ut...